LOADING

Type to search

ENTERTAINMENT FEATURED STIRI

Cumpărături online de Ziua Copilului: achiziții de peste 1.000.000 lei prin platforma easySales

Share

De Ziua Copilului, românii au cheltuit peste 1.000.000 de lei pe jocuri și jucării, potrivit datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităților de eCommerce easySales în intervalul 25 mai – 1 iunie.

„Observăm, anul acesta, o evoluție pozitivă ca valoare absolută a sumei alocate pentru cadouri, ca nivel al cheltuielilor înregistrate prin platforma noastră, o creștere generală a numărului de comenzi plasate, dar și o reducere, în medie, a valorii coșului dedicat jocurilor și jucăriilor”, declară Ciprian Cazacu, CEO și cofondator easySales.

Suma totală alocată cadourilor din categoria Jocuri și Jucării a depășit cu 8,9% nivelul înregistrat în aceeași perioadă a anului 2024.

Valoarea medie a comenzii a fost, anul acesta, de 156,7 lei, redusă față de nivelul de 181,8 lei din 2024. În schimb, părinții, rudele și prietenii celor mici au plasat cu 26,4% mai multe comenzi, comparativ cu începutul verii anului trecut.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Printre inovațiile care stau la baza evoluției easySales se numără și soluții avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operațiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfața easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor și minimizând riscul de eroare umană.

Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.

Tags:

You Might also Like