Business-ul Packeta România a crescut cu aproape 30% în 2023, la 21,7 milioane de euro
Share
Share the post "Business-ul Packeta România a crescut cu aproape 30% în 2023, la 21,7 milioane de euro"
Packeta România, platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, a înregistrat, în 2023, afaceri de 21,7 milioane de euro, în creștere cu aproape 30% față de anul anterior.
Evoluția a avut loc pe fondul creșterii numărului de colete procesate, în contextul în care Packeta Romania reprezintă un hub regional ce deservește și piețe externe din regiune, precum Bulgaria, Grecia și Turcia.
Cifra de afaceri realizată anul trecut de Packeta România reprezintă 7% din totalul cifrei de afaceri, de peste 294 de milioane de euro, a Packeta Group, aferentă anului 2023.
„Pentru anul 2023, am intermediat prin depozitele din România, cu suprafețe cuprinse între 2.500 mp și 3.000 mp, localizate în București și Oradea, un total de 7,5 milioane de colete. Estimăm un avans semnificativ pentru anul 2024, cu un volum prognozat de 30% creștere”, spune Alexandr Jeleascov, Managing Director la Packeta Romania, menționând că, în 2024, Packeta România ia în considerare relocarea într-un spațiu mai mare a depozitului din Oradea pentru a răspunde cerințelor în continuă creștere ale pieței.
2023 a adus o creștere și a numărului de magazine online și selleri parteneri, la peste 1.800, planurile Packeta România în această direcție vizând o creștere de aproximativ 30% până la finalul anului.
„Cât privește rețeaua locală de puncte pick-up a Packeta în Romania, în prezent, vorbim de acoperire națională – peste 1.000 de locații în 205 localități. Ne concentrăm atenția pe eficiență și consolidare prin creșterea volumelor în rețeaua de puncte pick-up deja existentă. Până la finalul anului, ne propunem să extindem și mai mult această rețea, îmbunătățind accesibilitatea și oferind opțiuni convenabile clienților noștri”, mai spune Alexandr Jeleascov.
Pentru anul acesta, obiectivele Packeta România includ parteneriate strategice cu platforme de comerț online, magazine online mari, marketplace-uri și companii logistice, pentru a asigura accesul la inovații și menținerea unui avantaj competitiv. De asemenea, compania urmărește adoptarea tehnologiilor verzi în cadrul depozitelor pentru creșterea eficienței energetice și sustenabilitate.