34% dintre utilizatorii de internet din mediul urban, care au smart TV acasă, urmăresc exclusiv conținut online pe acesta
Share
Share the post "34% dintre utilizatorii de internet din mediul urban, care au smart TV acasă, urmăresc exclusiv conținut online pe acesta"
Printre activitățile digitale principale ale românilor continuă să se numere plățile și cumpărăturile online, accesarea platformelor online și de social media și informarea cu privire la noutățile din diverse domenii, conform studiului New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România.
În plus, a crescut numărul utilizatorilor de internet din mediul urban care au jucat sau au descărcat un joc video gratuit, popularitatea jocurilor sau recomandarea unui influencer din zona de gaming fiind aspecte din ce în ce mai importante în căutarea / încercarea unui joc. Noul studiu face parte din Focus On: New Media Usage, o serie de rapoarte care urmăresc evoluția comportamentelor de consum media, bazate pe studii cantitative.
Evoluția activităților în mediul digital
Evoluția negativă, în ceea ce privește activitățile în mediul digital, continuă și în acest val, afectând toate activitățile online, cu excepția vizionării de filme/ seriale și podcast-uri, acestea rămânând la același nivel semnalat în ediția anterioară a studiului. Cel mai probabil, acest lucru se datorează faptului că publicul a început să petreacă mai mult timp în afara locuinței, datorită relaxării măsurilor anti-covid.
Conform noului studiu, printre principalele activități ale românilor în mediul digital continuă să se numere plățile și cumpărăturile online, accesarea platformelor online și de social media și informarea cu privire la noutățile din diverse domenii.