LOADING

Type to search

STIRI

Mogo România face un nou pas în strategia de transformare digitală și lansează MyMogo, portalul self-service pentru clienți

Share

Mogo România, instituția financiară specializată în finanțarea achiziției de autoturisme second-hand, face un nou pas în strategia spre digitalizare și introduce un portal online destinat clienților săi. Astfel, prin intermediul portalului MyMogo, clienții își pot gestiona eficient și în regim de self-service contractul de credit și pot accesa beneficiile acestuia în orice moment.  

MyMogo reprezintă portalul personal al clientului, o interfață intuitivă care eficientizează procesul de gestionare a unui credit auto. Astfel, portalul permite efectuarea operațiunilor precum vizualizarea documentelor contractuale și descărcarea acestora în format PDF, urmărirea scadențarului de plată, monitorizarea și plata online a ratelor, precum și verificarea statusului și actualizarea datelor personale sau activarea opțiunii de plată recurentă.

Totodată, aplicația este definită de oportunitatea de a avea control complet în privința împrumuturilor și oferă conveniență și flexibilitate. Ușurința în utilizare este determinată de factori precum afișarea graficelor de plăți, facilitând distingerea între ratele plătite și cele neplătite.

„La începutul anului 2023, ne-am propus două obiective importante – dezvoltarea și digitalizarea. Prin automatizarea proceselor interne, am reușit nu doar să furnizăm răspunsuri mai rapide, dar și să eliminăm activitățile redundante, permițând echipei noastre operaționale să se concentreze mai atent asupra nevoilor clienților. În 2024, suntem mândri să anunțăm că am realizat progrese semnificative în procesul de digitalizare, noul portal MyMogo reprezentând un exemplu clar al devotamentului nostru pentru îmbunătățirea continuă a proceselor interne, având un impact pozitiv asupra experienței clientului”, declară Daniela Dragnea, Director General Adjunct Mogo România.

Portalul a fost lansat spre utilizare în data de 9 ianuarie și a reunit până în prezent peste 1000 clienți, demonstrând interesul crescut al consumatorilor pentru produse digitale accesibile.

„Înainte de această lansare, am efectuat un sondaj detaliat în rândul clienților noștri, care a generat o rată de răspuns remarcabilă. Feedbackul prețios a fost punctul de plecare pentru dezvoltarea portalului MyMogo. Ascultând activ nevoile clienților noștri, am reușit deja să implementăm o mare parte dintre funcționalitățile solicitate și anunțăm că depunem toate eforturile pentru a implementa următoarele funcții în prima jumătate a acestui an, respectiv schimbarea datei scadente, opțiuni de restructurare a creditului, posibilitatea efectuării rambursărilor anticipate direct din portal, precum și secțiunea de live chat”, adaugă Daniela Dragnea. 

Platforma oferă clientului atât istoricul de contracte anterioare, cât și o perspectivă asupra datelor personale cumulate în baza de date a companiei. Una dintre facilitățile utile pentru utilizatori este îmbunătățirea procesului de plată recurentă, oferind posibilitatea de a activa plățile imediat după semnarea acordului, cu notificări clare în cazul eșuării plății și alte funcționalități ușor accesibile.

Clientul are controlul total asupra dimensiunii financiare a creditului, beneficiind nu doar de uneltele puse la dispoziție, ci și de posibilitatea de a verifica normativele contractului și de a solicita asistență din partea companiei pentru o înțelegere aprofundată a obligațiilor și drepturilor sale contractuale.

„Dezvoltarea de noi funcționalități este întotdeauna un efort de echipă, așadar apreciem implicarea și suportul colegilor din cadrul Eleving Group. Acest proiect nu ar fi fost posibil fără sprijinul echipei de Web & IT Development, coordonată de către Laima Kaufmane – Group Head of Business Development, care a înțeles în profunzime importanța și beneficiile acestei inițiative pentru piața locală, dedicându-se cu succes implementării proiectului”, declară Ionuț Badiu, CEO Mogo România.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment