Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel din România care include LG și VIDAA
Share
Share the post "Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel din România care include LG și VIDAA"
Fanta și EssenceMediacom anunță prima campanie omnichannel lansată cu ajutorul Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top. Această campanie inovatoare, derulată pe tot parcursul lunii mai, a amplificat expunerea brandului Fanta prin includerea formatelor premium livrate pe homescreen-urile Smart TV-urilor LG și Hisense (plus altele care folosesc VIDAA OS), alături de o componentă digitală cu formate Teads InRead customizate.
Parteneriatele Teads cu LG Ad Solutions și cu VIDAA nu numai că deschid uși către noi audiențe pe Connected TVs prin extinderea accesului la inventarul premium al Teads, dar le oferă brandurilor și posibilitatea de a folosi o targetare precisă pentru a transmite mesajul către publicul țintă și pentru a avea campanii de impact pe multiple ecrane.
Combinat cu formate personalizate de reclame care amplifică și mai mult povestea brandurilor, Teads oferă șansa de a captiva audiența pe cel mai mare ecran din casă, maximizând astfel engagementul și obținând rezultate măsurabile într-un peisaj publicitar digital într-o continuă evoluție.
Un singur format wide de ad e suficient pentru a amplifica prezența unui brand pe pe televizoarele operate de VIDAA – peste 250 de brand-uri de televizoare Smart, incluzând aici Hisense și alte brand-uri precum Toshiba, AKAI, Schneider, Loewe, BGH, Vortex, Element, NEI etc.
Pe lângă folosirea componentei de Connected TV pentru a ajunge la utilizatorii care urmăresc foarte puțin sau chiar deloc televiziunea clasică (Linear TV), formatele InRead livrate pe mobil, desktop & tablete au ajutat campania să ajungă în atenția utilizatorilor targetați indiferent de dispozitivul folosit.
Un studiu Mediascience din 2023 demonstrează că atunci când într-o campanie adăugăm și o componentă de expunere pe CTV, generăm un impact sporit:
- Atenție crescută: expunerea pe CTV înregistrează o rată de atenție cu 129% mai mare comparativ cu dispozitivele mobile.
- Memorabilitate publicitară: când expunerea CTV este combinată cu dispozitivele mobile, rata de recall a reclamelor crește cu 67%.
- Intenție de achiziție: optimizarea reclamelor pentru expunerea CTV duce la o creștere de 16% a intenției de cumpărare.
„Ne-am propus să amplificăm prezența brandului Fanta într-un mod inovator, cu anunțuri plasate premium, bine targetate, concentrându-ne mixul de marketing pe formatele InRead și TV conectat (CTV) pentru o experiență mai bogată oferită publicului. Ne bucurăm să fim una dintre primele companii care testează aceste noi canale CTV și să ajungem la publicul nostru pe diverse dispozitive, în medii ultra-premium, sigure pentru brand.”, declară Amalia Necula, Senior Digital Account Manager la EssenceMediacom.
„Strategia noastră este să conectăm toate formatele premium omnichannel, permițând partenerilor noștri să cumpere media la nivel global, dintr-o singură platformă centrală, indiferent că vorbim de formatele Native Ads premium pe Smart TVs (prin parteneriatele pe care le avem la nivel global cu companii precum LG, VIDAA, Samsung, Philips, Sony, Xiaomi etc.) sau video ad-urile CTV Standard livrate în aplicațiile preinstalate pe televizoare (TCL Channel, Rakuten, Plex etc.), dar și pe celelalte dispozitive (OTT video) – toate acestea vin să completeze formatele inRead proprietare Teads, care sunt folosite de către cele mai mari branduri din lume”, a completat Doina Radicof, Sales Director Teads România.