Bitdefender – Scuderia Ferrari: Care sunt noutățile sezonului 2023
Share
Bitdefender, partener al echipei Ferrari, a prezentat noile elemente din sezonul 2023 ale parteneriatului, printre care, amplasarea logo-ului Bitdefender pe coroana căștilor piloților Ferrari, pe costumele de curse și pe uniformele echipei. Bitdefender și Scuderia Ferrari vor găzdui, de asemenea, întâlniri private cu piloții și membrii echipei tehnice, tururi ale fabricii, acces la boxe și alte activități exclusive de marketing.
Principalele noutăți sunt:
· Vizibilitate mai mare a brandului prin afișarea logo-ului Bitdefender pe coroana căștilor piloților
· Logo afișat pe costumele de curse și uniformele echipei, inclusiv pe echipamentele piloților odată cu startul Campionatului Mondial de Formula 1 la Marele Premiu din Bahrain 2023
· Poziționare strategică a logo-ului Bitdefender pe părțile sistemului halo de pe monopostul SF-23 condus de către Charles Leclerc și Carlos Sainz
· Totodată, Ferrari a început să exploreze și să evalueze produsele și serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le integra în arhitectura sa de business
„Suntem încântați să marcăm startul noului sezon alături de partenerii noștri de la Scuderia Ferrari, printr-o vizibilitate mai mare a brandului Bitdefender pe mașinile și pe echipamentele piloților. În acest sezon, logo-ul Bitdefender va apărea pe căștile piloților și pe bara dispozitivului halo de pe monopost, două dintre cele mai critice elemente de siguranță concepute pentru a proteja piloții. Această amplasare are o semnificație aparte pentru noi, așa cum și Bitdefender este la fel de dedicat protejării datelor clienților și dispune de încrederea lor pentru a-i apăra de criminalitatea cibernetică”, a declarat Bogdan Irina, COO și General Manager, Consumer Solutions Group, Bitdefender.
În septembrie 2022, Bitdefender a anunțat un parteneriat multianual cu Ferrari S.p.A., pentru a deveni partener al echipei Scuderia Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1. Parteneriatul este o aliniere naturală între cele două companii, subliniind puterea datelor, a oamenilor și a mașinilor care lucrează împreună pentru a excela.