LOADING

Type to search

STIRI

Canyon sărbătorește 20 de ani

Share

Canyon, marcă de accesorii pentru dispozitive mobile și PC, sărbătorește 20 de ani de activitate. De la înființarea sa în 2003, Canyon s-a concentrat pe inovație, livrând în mod constant tehnologie de ultimă oră și calitate excelentă clienților din întreaga lume.

În ultimele două decenii, Canyon a dezvoltat o gamă diversă de produse care îmbină stilul, performanța și fiabilitatea. De la începuturile sale ca producător de componente și periferice pentru PC-uri, marca și-a extins orizonturile către producția de playere MP3, căști și alte dispozitive electronice. În 2007, Canyon a devenit cunoscută prin lansarea unui desktop multimedia complet echipat, consolidându-și imaginea ca brand de lifestyle.

Călătoria Canyon a continuat odată cu lansarea de noi produse, cum ar fi sisteme de navigație GPS, dispozitive digitale de măsurare, camere web, căști, baterii externe și ceasuri inteligente.

„Le suntem extrem de recunoscători clienților, partenerilor și angajaților noștri fideli care au jucat un rol esențial în succesul nostru în ultimele două decenii”, a declarat Dmitry Romanenko, Business Development Director Canyon. „Sprijinul și încrederea lor ne-au impulsionat, permițându-ne să creăm împreună nenumărate momente și experiențe memorabile.”

Astăzi, Canyon deține o gamă largă de produse, printre care se numără accesorii pentru dispozitive mobile și PC, precum și dispozitive portabile, cum ar fi ceasurile inteligente și trackerele de fitness. De-a lungul anilor, Canyon și-a extins portofoliul, incluzând 32 de categorii, cu 380 SKU-uri. Cu o prezență în peste 30 de țări și produse de calitate la prețuri accesibile Canyon pune mare accent pe comportamentul responsabil față de mediu, utilizând materiale reciclabile în ambalaje.

„Ne străduim să rămânem în fruntea tendințelor în domeniul electronicelor de larg consum și credem că audiența noastră va continua să rezoneze cu accentul nostru pe calitate, accesibilitate și responsabilitatea față de mediu”, a adăugat Dmitri Romanenko. „Pe măsură ce ne extindem prezența pe piețele din Europa de Est și de Vest și din Orientul Mijlociu, suntem nerăbdători să lucrăm îndeaproape cu partenerii și clienții noștri pentru a le oferi produsele de care au nevoie astfel încât să aibă succes în lumea digitală de astăzi”.

Un brand relativ nou pe piața de ceasuri inteligente din România, Canyon a obținut rezultate impresionante pe acest segment, cu produse adresate atât adulților, cât și copiilor. Conform celui mai recent raport GFK, brandul Canyon a vândut peste 10.000 de ceasuri inteligente în prima jumătate a acestui an, obținând o cotă de piață de 5% pe segmentul pentru adulți și de 10% pe acest tip de produse destinate copiilor. 

„Suntem mândri că am reușit să creștem foarte mult cifra de afaceri pe care Canyon o avea în România”, spune Alexandru Stoinea, General Manager ASBIS Romania. „Numai în prima jumătate a anului 2023, cifra de afaceri Canyon a crescut de cinci ori, consolidând-i poziția pe piața de accesorii pentru dispozitive mobile și PC-uri. Cele mai populare categorii au fost cele de căști TWS, BT audio și smartwatch. În următoarea jumătate a anului urmează să prezentăm multe noutăți Canyon, printre care 5 noi modele de încărcătoare fără fir și 8 noi modele de ceasuri inteligente, unele dintre ele fiind concepute cu designeri industriali renumiți la nivel mondial. De asemenea, gama de produse de gaming Canyon va fi extinsă cu noi modele de căști, mouse-uri și tastatură, care vor consolida poziția mărcii pe piața locală.”

Tags:

Leave a Comment