Spotify intră în metaverse

15

Spotify a anunțat că aventura sa în lumile virtuale începe printr-un spațiu interactiv Roblox numit Spotify Island. Cadrul este un loc în care utilizatorii pot crea muzică, se pot relaxa în locuri virtuale și pot avea acces la produse virtuale exclusive.

Spotify a oferit insulei Roblox un design care este fidel mărcii sale: forme și pictograme inspirate de aplicațiile sale și mult verde. Bunurile virtuale exclusive din joc le vor oferi artiștilor șansa de a intra în legătură cu fanii și o modalitate de a câștiga bani. Compania a menționat că o parte din vânzări va merge către artiști, dar nu a specificat un procent.

Principalele sarcini de pe Insula Spotify sunt petrecerea timpului cu artiștii, finalizarea misiunilor și accesarea „conținutului exclusiv”. Compania spune că a umplut lumea virtuală cu obiecte ascunse pe care utilizatorii le pot găsi pe parcurs. De asemenea, se pot crea propriile melodii și sunete prin intermediul stațiilor beat-maker care sunt alimentate de Soundtrap, platforma de înregistrare online Spotify achiziționată în 2017.

Spotify spune că prima sa „experiență tematică” va debuta în câteva săptămâni. K-Park, dedicat fenomenului K-Pop, va oferi utilizatorilor posibilitatea de a interacționa cu artiștii Stray Kids și SUNMI.