LOADING

Type to search

STIRI

QOOBISS: Rata de aprobare a împrumuturilor online s-a dublat în ultimii 4 ani. Soluțiile de tip eKYC au facilitat creșterea de 2,5 ori a cererilor de creditare online  

Share

Rata de aprobare a împrumuturilor online acordate de instituțiile financiar-bancare s-a dublat în ultimii 4 ani, în România, potrivit unei analize Qoobiss, dezvoltatorul soluției Qoobiss Identify, ce oferă un proces securizat și digitalizat de verificare a identității la distanță folosind mijloace video.

Companiile care au implementat Qoobiss Identify au reușit să crească vânzările și să-și îmbunătățească performanța în mod semnificativ. Astfel, spre exemplu, cu ajutorul soluției de tip eKYC, una dintre instituțiile care oferă împrumuturi a obținut o creștere de 2,5 ori a cererilor de creditare online anul acesta față de 2019. Valoarea finanțată a crescut de peste 4 ori, iar numărul de contracte finanțate este mai mare de aproape 3 ori.

Migrarea serviciilor financiare în mediul digital a determinat căutarea unor soluții inovatoare și tehnologice pentru a satisface nevoile clienților. Utilizatorii pot solicita deschiderea unui cont sau unui credit doar în baza cărții de identitate și, datorită soluțiilor de tip eKYC, precum Qoobiss Identify,  aceștia își pot valida identitatea de la distanță în mai puțin de 1 minut. Totodată, procesul de creditare este eficientizat, odată cu implementarea unui serviciu de onboarding end-to-end (Qbiz Management System).

„În prezent, există o orientare a instituțiilor financiare către tehnologie, manifestată prin reducerea prezenței fizice. Accentul se pune mai ales pe furnizarea serviciilor financiare digitale, accesibile oriunde există conexiune la internet.  Adoptarea celor mai avansate tehnologii și optimizarea numărului de puncte de lucru duce la creșterea vânzărilor și, implicit, la diminuarea costurilor operaționale. Cu ajutorul soluției de identificare la distanță utilizând mijloace video, Qoobiss Identify, și a unui proces de onboarding end-to-end simplificat, obținerea unui credit online devine un proces simplu, ușor și foarte avantajos. Pentru a accesa servicii online, clientul care își dorește o soluție de finanțare are nevoie doar de cartea de identitate și de un smartphone cu acces la internet”, spune Ileana Comănescu, Product Manager KYC Global la Qoobiss.

Qoobiss este furnizor acreditat de Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) pentru servicii de verificare a identității la distanță, utilizând mijloace video. Soluția Qoobiss Identify permite identificarea la distanță a oricărui utilizator și poate fi adaptată inclusiv pentru posesorii noilor cărți electronice de identitate.

Procesul de identificare la distanță a clienților se realizează într-un mod eficient – viteza de răspuns este de ordinul secundelor. Tehnologia avansată de recunoaștere facială și biometrică asigură autenticitatea fiecărui proces de identificare, oferind o securitate sporită a informațiilor. Totodată, acest  proces este complet automatizat, disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Solutia Qoobiss Identify este îmbunătățită continuu cu funcționalități noi, respectând, totodată, prevederile legislative în vigoare.

Soluția de identificare la distanță, folosind mijloace video, a fost concepută pentru a fi ușor scalabilă pentru un număr mare de utilizatori, ușor de implementat în fluxul beneficiarilor și 100% online.

„Folosim cele mai noi tehnologii biometrice și de Inteligența Artificială, îmbunătățim continuu experiența clienților și respectam obligațiile legale privind procesul de identificare la distanță. Soluția Qoobiss este ușor customizabilă, fiind adaptata pentru o varietate de industrii, precum financiar-bancară, medicală, telecom, jocuri de noroc, asigurări, retail etc.”, spune Ileana Comănescu.

Deși piața se confruntă cu mai mulți blockeri în ceea ce privește creditarea online, precum reticența instituțiilor financiare la integrarea unei soluții de tip KYC, tehnologia învechită folosită, birocrație și securitatea precară a sistemelor informatice, accesarea creditelor online va accelera în anii următori și va simplifica activitatea insituțiilor financiar-bancare. Compania estimează pentru acest an o creștere de peste 200% a portofoliului de clienți față de anul trecut.

Tags:

Leave a Comment