Linnify face un pas în liga mare a business-ului din România și lansează serviciul de Corporate Innovation cu o invitație de partenerierat
Share
Share the post "Linnify face un pas în liga mare a business-ului din România și lansează serviciul de Corporate Innovation cu o invitație de partenerierat"
Linnify, compania de IT originară din Cluj-Napoca, cu sediu secundar în Austin, Texas, își extinde portofoliul de servicii pentru a sprijini corporațiile în dezvoltarea eficientă a unor noi linii de afaceri sau produse satelit scalabile și de succes. Cu accent pe domeniile de interes la nivel european, energie și sustenabilitate, Linnify se angajează să ofere soluții inovatoare și personalizate pentru a răspunde nevoilor în schimbare rapidă ale pieței corporative.
Astfel, prin lansarea serviciului de „Corporate Innovation”, compania clujeană îşi consolidează poziţia pe piață, adresându-se marilor companii determinate să accelereze procesul de inovare. Această nouă linie de business pivotează procesul de validare marca Linnify către corporaţii pentru ca acestea să poată dezvolta strategii precum marile companii, în timp ce experimentează cu agilitatea unui startup.
În tandem cu oficializarea noului lor serviciu „Corporate Innovation”, Linnify lansează un apel deschis către mediul corporate din România sub forma unui parteneriat de experimentare prin care acestea beneficiază de adaptarea procesului Linnify de validare, acționabil și cu rezultate tangibile, răspunzând specific provocărilor de inovație din domeniului lor.
„Parteneriatul de experimentare reprezintă un schimb de cunoștințe de afaceri complementare, într-un mediu în care inovația a devenit un absolut necesar pentru menținerea avantajului competitiv. Prin acest parteneriat bazat pe metodologia fundamentată în „Validation Playbook”, companiile beneficiază de o cercetare de piaţă amănunțită realizată de experții de validare Linnify folosită atât pentru identificarea provocărilor specifice, cât şi în sesiunile de “co-design” pentru soluționarea lor. Mai mult decât atât, parteneriatul oferă un spațiu de experimentare alături de startup-uri care rezolvă problemele specifice verticalelor, având posibilitatea de a testa și implementa soluții inovatoare pe plan intern”, declară Cătălin Briciu, fondator și Co-CEO al Linnify.
Nivelul de inovare al companiilor din România a înregistrat o creștere în ultimii ani, potrivit datelor analizate de Institutul Naţional de Statistică. Cu toate acestea, România s-a clasat pe locul 49 în topul global al inovării realizat de World Intellectual Property Organisation (WIPO), agenție a Națiunilor Unite, și se numără printre singurele patru state UE, alături de Lituania, Grecia și Slovacia, a căror performanță a fost sub așteptări. Astfel, chiar dacă dezvoltarea economică a cunoscut progrese notabile, nivelul inovării în România rămâne sub potențialul său. Pentru a susține eforturile inovării, prin programul Orizont Europa, Uniunea Europeană dedică aproximativ 13,5 miliarde EUR pentru cercetare și inovare în perioada 2023-2024, fonduri dedicate dezvoltării soluțiilor revoluționare la provocările majore ale mediului, energiei şi geopoliticului, cu un accent deosebit pe îndeplinirea obiectivelor climatice și transformarea digitală a Uniunii Europene.
Mai mult decât atât, chiar și Guvernul României a aprobat în octombrie 2023 o schemă de ajutor de stat sub formă de grant în programul de guvernare 2021-2024 care susține sprijinirea cercetării dezvoltării și inovării, dezvoltarea integrată și utilizarea eficientă a bazei de materiale publice pentru cercetare, prin finanțări de 3,1 miliarde de lei pentru întreprinderile care au în obiectul de activitate cercetarea și dezvoltarea.
Procesul de generare a noi linii de business inovatoare este mai complex în cadrul organizațiilor mari din cauza procedurilor specifice, fiind în antiteză cu libertatea de experimentare de care inovația are nevoie.
„Odată cu lansarea acestui apel de parteneriat subliniem angajamentul ferm al Linnify de a oferi soluții integrate, adaptate cu precizie la cerințele mediului de afaceri din România, contribuind proactiv la accelerarea procesului de transformare digitală și inovare în cadrul comunității de afaceri din România”, a adăugat Cătălin Briciu.
Această metodologie de validare, utilizată de clienți din SUA și Germania, a fost definită în urma a peste 7 ani de experiență în construcția de produse software, disponibilă și în formatul manualului de business construit de aceștia, „The Validation Playbook”. Acum își extinde utilitatea către companiile din segmentul corporate care doresc să își mențină competitivitatea și sustenabilitatea, într-un mediu de afaceri marcat de dinamism.
Înființată în 2016, Linnify s-a poziționat drept partener tehnologic strategic pentru inovații cu precădere în Educatie, Sănătate și Energie, oferind o gamă completă de servicii care acoperă toate aspectele dezvoltării de produse digitale, de la Product Success Management, la dezvoltare Front-end, Mobile și Back-end, la design UX/UI și Quality Assurance. Cu peste 70 de produse digitale dezvoltate și 100 de idei de startup care au trecut prin procesul lor de validare, Linnify a furnizat servicii de calitate și expertiză vastă în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Austria, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, Italia, Luxemburg, Olanda și România, având parteneriate strategice cu incubatoare și acceleratoare precum Techcelerator, Austin Venture Association, Rubik Hub și HIVE.