LOADING

Type to search

ENTERTAINMENT FEATURED

Investiție de peste 150.000 de lei în Zestre, o aplicație românească de modă pre-owned

Share

Zestre, o aplicație românească de modă pre-owned, a fost lansată în urma unei investiții de peste 150.000 lei. Prin intermediul acesteia, românii pot oferi spre vânzare sau pot achiziționa produse de lux, dar și de masă, pre-iubite, la costuri mult mai accesibile. Printre brandurile deja listate în aplicație se numără Chanel, Yves Saint Laurent, Louis Vuitton, dar și Zara, Bershka, Reserved sau Mango.

Zestre este o aplicație mobilă ce își propune să schimbe modul în care românii fac shopping online. De asemenea, startup-ul militează pentru sustenabilitatea în industria modei și își propune să atragă un public cât mai larg pentru a reduce impactul industriei asupra mediului.

Trendul către fashion resale a luat amploare în România în ultimii ani, dar tehnologia care să susțină această industrie în creștere era slab dezvoltată în țară, comparativ cu alte state, majoritatea tranzacțiilor având loc pe social media și în locații fizice. Am dezvoltat Zestre din dorința de a veni cu o soluție în acest sens și de a le oferi românilor o cale de a face shopping sustenabil într-un mod sigur și eficient, din confortul casei lor. Astfel, se creează o oportunitate bine definită de a da o nouă viață hainelor nepurtate care ne inundă dulapurile”, declară Ioana Nicolau, fondatoarea Zestre.

Absolventă în cadrul Universității din Amsterdam – Amsterdam Business School, la doar 26 de ani, Ioana Nicolau are expertiză în consultanță în strategie IT și operațiuni în cadrul unor companii precum Tesla, Deloitte și Grover.

Prin intermediul Zestre, iubitorii de fashion își pot achiziționa articolele mult îndrăgite la un cost mult mai accesibil. În prezent, în cadrul aplicației, au fost listate produse de la branduri de lux, începând cu Chanel, Louis Vuitton, Yves Saint Laurent și multe altele, dar și branduri de masă, precum Zara, Mango, Reserved, iar lista poate continua.

Deși aplicația a fost lansată de curând, sute de produse au fost deja încărcate de către utilizatori, iar primele tranzacții au fost deja încheiate, fapt care ne bucură și ne demonstrează că apetitul românilor pentru acest tip de shopping este în continuă creștere”, completează Ioana Nicolau.

Platforma se adresează atât femeilor, cât și bărbaților. În prezent, categoriile existente în aplicație includ haine, pantofi, bijuterii și alte accesorii, atât de tipul vintage, cât și din colecții recente.

Cum funcționează Zestre?
Aplicația Zestre de la Zestre Labs poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât și din Playstore și nu percepe comision pentru tranzacțiile înregistrate pe platformă. Utilizatorii își pot crea un profil unde pot încarcă în câțiva pași simpli articole din garderobele lor, sau pot să caute și să cumpere prin intermediul mesajelor articole de la alți utilizatori. Plata și livrarea produselor sunt în prezent responsabilitatea utilizatorilor și sunt facilitate de un sistem de gestiune a vânzărilor și comenzilor, prezent în aplicație.

Ce planuri are startup-ul?
Planurile deja în desfășurare a reprezentanților companiei includ integrarea cu firme de curierat și plăti pentru a facilita aranjamentele de plată și livrare prin aplicație, care sunt menite să simplifice procesele de vânzare și cumpărare. De asemenea, echipa lucrează la utilizarea unor tehnologii de tipul inteligenței artificiale pentru a revoluționa modul de căutare și recomandare a produselor. Pe harta companiei, există și parteneriate cu comunități și branduri de modă, la fel și extinderea peste hotare.

Tags: