Mobilfox, o nouă identitate de brand

15

Mobilfox, după 6 ani de existență, a trecut printr-un proces complet de rebrading, care a constat în reînnoirea imaginii și a gamei de produse. Noua identitate a companiei va fi despre curaj și empowerment. Aceste două valori au pătruns în viața Mobilfox încă de la înființare, iar acum sunt reflectate și în comunicarea brandului, încurajând tinerii să ia atitudine și să îndrăznească să se exprime liber.

Mobilfox își continuă evoluția și a lansat zece produse noi, adaptate nevoilor și cerintelor actuale ale clienților, printer care noul său produs de top, husa Full-Shock 3.0.

Aceasta este o versiune îmbunătățită a modelului anterior, asigurând telefonului o securitate mai bună. Noul model are grad de absorbire al impactului foarte ridicat, suportând căderile de la o înălțime de până la 3,5 metri, în timp ce forma cu margini ridicate contribuie la creșterea siguranței. Partea din spate a husei Fullshock 3.0 este fabricată din acrilic foarte rezistent la zgârieturi, pentru a asigura durabilitatea modelului imprimat, iar rama este plăcută la atingere. Pe interior, aceasta este finisată cu un model de micropuncte, care împiedică carcasa să se lipească de spatele telefonului și îi adaugă și mai multă rezistență.

Utilizatorii de iPhone se pot bucura și de noua funcție MagSafe, care asigură o poziție optimă pentru încărcarea telefonului și o viteză de încărcare ridicată comparativ cu tehnologia wireless obișnuită.

Alături de reînnoirea gamei de produse, compania își schimbă și strategia de comunicare. Mobilfox comunică acum pe o pagină globală de Instagram pentru a construi o comunitate în jurul brandului, iar împreună cu aceasta, a fost dezvoltat și un nou website.

Noul branding și noile produse sunt în curs de lansare în 16 țări europene, pe lângă Ungaria. Până în prezent, anul acesta Mobilfox s-a lansat în 6 țări noi: Lituania, Letonia, Estonia, Germania, Spania și Portugalia, iar compania continuă să se extindă în permanență.