GLAMI Quiz, instrument pentru personalizare a cumpărăturilor online
Share
Share the post "GLAMI Quiz, instrument pentru personalizare a cumpărăturilor online"
GLAMI Quiz este noul instrument de hiper-personalizare în homepage, lansat de www.glami.ro și are menirea de a încuraja utilizatorii să răspundă la câteva întrebări despre mărcile, mărimile și preferințele lor de modă.
În doar câteva minute, fiecare vizitator va vedea o gamă de produse personalizată, organizată și selectată special pentru acesta, GLAMI efectuând căutarea printre sute de mărci și magazine electronice.
Descoperirea modei este o parte importantă din experiența GLAMI. Scopul nu este doar de a le arăta utilizatorilor exact produsele pe care le au în dressing sau pe care le-au văzut la alții, ci să descopere noi designeri și branduri.
Dacă există și alți consumatori care interacționează cu aceleași produse ca un anumit client, acesta va primi recomandări de produse noi pe care le-au plăcut ceilalți vizitatori GLAMI.ro. Sistemul funcționează prin învățarea automată și este utilizat în întreaga lume în diverse industrii, dar și de alți jucători renumiți din domeniile lor, precum Netflix și Spotify.
GLAMI oferă această experiență hiper-personalizată a unui magazin preferat fără a compromite oportunitatea de a descoperi noi mărci sau de a compara prețuri.
În prezent, consumatorii caută din ce în ce mai multă personalizare – încetul cu încetul, se satură de o alegere foarte largă între magazine și mărci de modă. În cele din urmă, vor să găsească exact ceea ce le place foarte repede.
Inteligența artificială, care stă la baza GLAMI Quiz, este cea mai eficientă modalitate de a le oferi acest lucru.
Aducând o selecție extinsă și diversă de produse într-un singur loc, GLAMI simplifică mersul la cumpărături și economisește timp prețios; în plus, cu cât vizitatorii folosesc mai mult GLAMI, cu atât mai mult platforma se va adapta la stilul și gustul lor individual.
Prin testul GLAMI bazat pe inteligență artificială, GLAMI oferă o tehnologie în care mulți furnizori mai mici s-ar putea să nu aibă mijloacele să investească singuri.
Hiper-personalizarea îi ajută pe cumpărătorii obosiți să navigheze prin oferta copleșitoare de modă online și să ajungă mai rapid la decizia de cumpărare, îmbunătățind în același timp valorile-cheie ale unei afaceri.
GLAMI a observat o creștere de +10% a venitului pe sesiune pentru utilizatorii al căror conținut a fost personalizat. În același timp, rata de conversie este dublată pentru produsele cu un filtru de mărimi aplicat. Acesta este motivul pentru care GLAMI Quiz solicită utilizatorilor informații despre mărimi înainte de a derula oferta GLAMI.ro sau le oferă opțiuni de articole vestimentare în mărimile pe care le alegeau deja.