Realworld Eastern Europe – Afaceri de cca. 20 mil. lei, în creștere cu 25% față de anul precedent

Share

Realworld Eastern Europe, unul dintre jucătorii pieței locale de soluții de software, parte a holding-ului olandez Realworld Systems, a obținut o cifră de afaceri de aproximativ 20 milioane de lei (4 milioane de euro) în creștere cu 18% față de anul 2021, când a înregistrat un business de 16 milioane de lei.

Această creștere a fost determinată, în primul rând, de un amplu proces de reorganizare internă și de mărirea echipei cu 25%, mai ales în zona de sales și de livrare, care a avut ca rezultat consolidarea acesteia în linie cu valorile promovate la nivelul întregului grup.

Un alt factor care a condus la sporirea cifrei de afaceri a fost focusarea pe clienții existenți și optimizarea proiectelor desfășurate cu aceștia, dar și preluarea în portofoliu a unor noi companii, precum Swisscom, unul din cei mai mari operatori europeni din domeniul telecom, care a decis să apeleze la serviciile Realworld Eastern Europe pentru integrarea soluției Smallworld.

„Anul 2022 a fost unul încărcat pentru noi, am fost antrenați în multe proiecte importante, dintre care putem să amintim cel mai nou proiect încheiat cu Orange Romania, cu susținerea CROSS NI – Consolidarea rețelei OSS. Acesta a fost semnat la sfârșitul anului 2022, iar livrarea a început în ianuarie 2023, urmând a fi implementată complet pe parcursul următorilor ani. Proiectul presupune integrarea CROSS Inventory în ecosistemul OSS/BSS pentru a unifica informațiile despre infrastructura Orange, pentru a ajuta la continuitatea afacerii, dar, mai important, pentru a se adapta la infrastructura în continuă dezvoltare”, a declarat Bogdan Hebean, Managing Director Realworld Eastern Europe.

În 2022 cele mai multe activități s-au îndreptat către implementarea și dezvoltarea aplicației Smallworld  în cadrul principalilor operatori telecom din România, Germania, Elveția și Marea Britanie, precum și continuarea procesului de dezvoltare a acesteia alături de clienți, pentru o eficientizare cât mai mare a operațiunilor zilnice în inventarierea și documentarea rețelelor.

 „Anul trecut ne-am implicat activ și în o serie de proiecte de automatizare a proceselor de business, cu ajutorul soluției Cortex IA – o soluție de automatizare inteligentă și de orchestrare de procese, pe care am reușit să o implementăm în cadrul celor mai mari companii de telecom din România. Echipa Realworld Eastern Europe a reușit să își îmbunătățească metodologia de livrare a proiectelor și să optimizeze procesele interne ale clienților, principalul avantaj fiind reducerea timpilor de lucru necesari”, a mai spus Bogdan Hebean.

Pentru anul 2023 compania își propune să dezvolte proiecte din ce în ce mai complexe pentru clienți, oferind acestora soluții end-to-end în domeniii precum Integrare și Orchestrare, GeoSpatial, Enterprise Management, mizând pe o creștere a cifrei de afaceri cu 18%. Focusul Realworld va rămâne îndreptat către industriile în care deja are experiență, precum telecom, bancară sau cea producătoare.

Cu o vechime de 25 de ani pe piața din România, Realworld Eastern Europe este unul dintre principalii furnizori de servicii profesionale şi soluţii GIS pentru companiile care dezvoltă şi exploatează reţele şi infrastructuri distribuite geografic, precum telecomunicaţii, alimentare cu apă şi canalizare, transportul şi distribuţia energiei electrice şi a gazului. De asemenea, compania livrează și integrează pe piața locală soluții de automatizare și orchestrare de procese precum și soluțiile de digitalizare a proceselor de mentenanță. „Soluțiile pe care le propunem au ca obiect transformarea digitală a clienților noștri, de cele mai multe ori companii foarte mari. Transformarea digitală presupune în primul rând o schimbare radicală a modului în care oamenii lucrează. Acesta este probabil cel mai complicat și provocator aspect din munca noastră, motiv pentru care ciclul de vânzare este foarte lung. Avem soluții care asigură un tranzit natural către noi procese, astfel încât transformarea forței de muncă să se facă într-un mod cât mai lin”, a încheiat reprezentantul companiei.