eMAG Black Friday 2022: Comenzi de peste 644 milioane de lei,cu 35 de milioane de lei mai mult ca anul trecut

Share

Cea de-a 12-a ediție a Black Friday la eMAG, din 11 noiembrie 2022, a adus peste 560.000 de clienți care au comandat produse cu o valoare totală de peste 644 de milioane de lei, cu 35 de milioane de lei mai mult față de ediția precedentă.

Această ediție a confirmat faptul că oamenii au fost pregătiți să aloce un buget mai mare în ziua cu cele mai bune oferte din an și au profitat de moment pentru a-și cumpăra atât bunuri de folosință îndelungată, cât și articole pentru nevoile zilnice. Mulți dintre ei au optat și pentru plata în rate, folosind bugetul disponibil în contul eMAG/My Wallet sau plata în rate cu cardul. Numărul celor care au folosit opțiunea de a plăti în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, iar 90% dintre ei au apelat la bugetul din contul eMAG/My Wallet.

Oamenii au pus mai multe produse în coșul de cumpărături, iar fiecare comandă a conținut, în medie, 4,1 produse, și a avut valoarea de 1.170 de lei. Comenzile plasate de clienții Genius, abonamentul cu livrare gratuită și alte beneficii în patru aplicații de comerț online – eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful – au cuprins, în medie, 6 articole și au avut valoarea de 1.359 de lei.

Categoriile de produse care au stârnit cel mai mare interes au fost: articole de băcănie, băuturi, jucării și articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă și articole pentru casă sau electronice și electrocasnice. Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice și serviciile medicale au fost de interes pentru clienții eMAG.

Concluziile Black Friday 2022 la eMAG:

  • Plata în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, 90% dintre plățile în rate fiind efectuate direct din contul eMAG/Wallet.
  • Black Friday a accelerat plata cu cardul, metodă folosită pentru plata a 63,2% dintre comenzi, confirmând faptul că oamenii preferă să folosească o metodă simplă și sigură de plată.
  • Comenzile de pe dispozitive mobile au fost la cel mai înalt nivel, cu peste 81,9% din total.
    În premieră de Black Friday, orașul Cluj-Napoca a preluat primul loc în topul localităților după valoarea medie a comenzii per client, urmat de București, Iași și Constanța.
  • Mai bine de jumătate dintre comenzile totale, adică 51,8%, au fost plasate la easybox, iar 000 de colete au ajuns deja din seara zilei de Black Friday în locker, mulțumită productivității crescute realizate cu ajutorul automatizărilor de 43 de milioane de euro inaugurate în depozitul de la Joița.
  • 75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday, infrastructura logistică fiind pregătită să asigure livrarea completă a tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie.
  • Black Friday arată și în acest an că în online se poate vinde orice, iar printre produsele speciale comandate s-au numărat 2.035 de nopți de cazare, 9 automobile, dar și 35,2 de tone de carne de porc.

Top categorii de produse comandate

Băuturi, băcănie și petshop: 380.366
Jucării și articole pentru copii: 364.139
Parfumuri, îngrijire personală și cosmetice: 276.772
Mobilier și produse pentru casă: 204.135
Electrocasnice mari și mici: 165.194
Bricolaj, grădină și auto: 142.544
Telefoane, tablete și gadgeturi: 138.813
Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 128.049
Televizoare, audio- video, gaming, cărți: 119.159
Fashion și sport: 102.801