WatchShop.ro lansează prima ediție premium în programul Noul Ceas

271

WatchShop.ro lansează o ediție premium în programul Noul Ceas, dedicată brandurilor de top și estimează că va vinde ceasuri de peste 200.000 de lei în această campanie. Programul se derulează în luna iunie, în limita stocului disponibil.

Ediția Noul Ceas Premium are în target clienții WatchShop.ro care pun preț pe propria imagine și preferă să poarte accesorii de calitate, fără a merge înspre consum excesiv, și sunt interesați, în același timp, de mediul înconjurător. Aceasta a fost lansată ca răspuns la cererea clienților, care, în edițiile anterioare s-au arătat interesați de branduri de ceasuri premium precum Tissot, smartwatch-uri recent lansate, precum Garmin, și ceasuri fashion, precum Marc Jacobs și Calvin Klein.

Publicul căruia îi adresăm această campanie preferă să achiziționeze produse mai scumpe și calitative și să limiteze consumul, fiind de asemenea interesat să recicleze produsele pe care nu le mai folosește. Vorbim despre o categorie de clienți care apreciază ceasurile cu o valoare mai mare, durabile și de calitate”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România.

În edițiile precedente Noul Ceas, WatchShop.ro a colectat peste 500 de ceasuri de mână pe care clienții nu le mai foloseau și estimează să adauge la acestea însă 200 la finalul campaniei curente. Ceasurile pe care WatchShop.ro le colectează în campaniile Noul Ceas sunt ulterior reciclate de Indeco și Recobat, parteneri în acest program.

Sunt două categorii principale de ceasuri de mână pe care clienții le aduc în campaniile Noul Ceas. Pe de-o parte, modele de brand nefuncționale sau care prezintă deteriorări permanente. Pe de altă parte, ceasuri slabe calitativ, pe care clienții le-au primit cadou și pe care nu le folosesc. Am primit în proporții egale ceasuri de damă și ceasuri bărbătești și am observat până acum că nu am primit decât un singur smartwatch de 5 ediții de când rulăm programul”, spune Cătălin Florea.

Clienții participanți în campania Noul Ceas Premium primesc un discount de 400 de lei la achiziția unui model nou. Ceasurile incluse în program pornesc de la prețul de 1.200 de lei, iar până acum cele mai de succes modele sunt ceasul bărbătesc Tissot T-Classic Chemin des Tourelles, cu prețul de 4.130 lei, smartwatch-ul Garmin Fenix 6S Sapphire, cu prețul de 4.224 lei, și ceasul de damă Marc Jacobs The Cushion auriu în valoare de 2.000 lei.

Din oferta actualei ediții fac parte 12 branduri: Tissot, Vostok, Ingersoll, Citizen, Marc Jacobs, Zeppelin, Bruno Zohnle, Atlantic, Bulova, Casio, Calvin Klein și Accurist.

Clienții WatchShop.ro pot face achiziții direct din site, dar și de la noul showroom din București, redeschis recent în Strada Morilor Nr. 42, în zona Timpuri Noi.

Potrivit estimărilor WatchShop.ro, românii aruncă, în medie, 1 ceas la doi ani, în condițiile în care cele mai multe ar putea fi recuperate, iar componentele lor nocive pentru mediu pot fi reciclate.