Samsung extinde cu o lună garanția care urmează să expire, pentru toate produsele sale

260

Garanțiile tuturor produselor Samsung, a căror perioadă de garanție urmează să expire între 15.03.2020 și 15.06.2020, va fi prelungită automat cu o lună.

Astfel, utilizatorii aflați în această situație vor primi gratuit o prelungire a garanției până la 15.07.2020. Clienții nu trebuie să acționeze în vreun fel pentru ca prelungirea să intre în vigoare.

Pentru clienții care întâmpină probleme și nu pot sau nu doresc să părăsească domiciliul, Samsung oferă serviciul de asistență de la distanță, lansat în urmă cu trei ani în România. De asemenea, compania pune la dispoziție clienților un nou serviciu de colectare a smartphone-urilor care necesită intervenția fizică. Astfel, un angajat al diviziei de service sau un curier va colecta telefoanele cu probleme tehnice, urmând să fie returnate clienților, reparate, în cel mai scurt timp. În plus, toate telefoanele care ajung în service beneficiază gratuit de dezinfectare. Reparațiile pot fi programate printr-un apel telefonic la numerele 08008 726 78 64 sau *8000.