OPPO, printre primele companii care se alătură clasificării Eco Rating, creată de cei mai importanți operatori din Europa

292

OPPO se alătură clasificarii Eco Rating care susține crearea unui viitor sustenabil, susținând astfel  misiunea “Tehnologie pentru urmanitate. Bunătate pentru lume”.

Astfel, începând cu luna iunie a acestui an, clasificarea va fi aplicată la nivel european pentru a oferi utilizatorilor posibilitatea de a identifica și compara gradul de sustenabilitate al smartphone-urilor disponibile pe piață, dar și pentru a crește nivelul de conștientizare asupra importanței protejării mediului și a sustenabilității.

Inițiativa Eco Rating a fost lansată de către cinci dintre operatorii de top din Europa, respectiv: Deutsche Telekom, Orange, Telefónica, Telia Company și Vodafone, având la bază dorința de a prezenta utilizatorilor informații reale despre impactul producției, folosirii, transportului și aruncarii smartphone-urilor.

Pentru a contribui la o evaluare obiectivă a celor 19 criterii incluse în clasificarea Eco Scheme, OPPO a oferit date și informații referitoare la procesul de producție pentru a obține un calificativ real pentru fiecare produs în parte. După o evaluare detaliată, fiecare smartphone primește un calificativ Eco Rating care se încadrează între 0 și 100, reprezintând nivelul/gradul de sustenabilitate al device-ului pe întreaga durată de viață. Clasificarea Eco Rating pentru smartphone-uri ține cont de 5 aspecte: Durabilitate, Reparabilitate, Reciclabilitate, Eficiența energetică, Utilizarea eficientă a resurselor.

OPPO s-a dedicat creării unei lumi mai sustenabile și, pe lângă parteneriatele cu operatorii de top, lansează și propriile sale inițiative care vor contribui la un viitor mai bun. Compania a adaptat întregul proces de producție, de la design-ul produselor și până la ambalarea lor, introducând materiale reciclate. Astfel, OPPO a înregistrat o creștere de 13 ori a cantității de materiale reciclate în 2020, comparativ cu 2019. Mai mult, OPPO a realizat importanța folosirii materialelor regenerabile, motiv pentru care 45% din ambalajele OPPO sunt produse din materiale reciclate. Nu în ultimul rând, compania a reușit să reducă emisiile de gaze cu efect de seră, rezultate în urma activităților sale cu 42,7%.

Aceste inițiative contribuie atât la crearea unui mediu mai sănătos cât și la asocierea companiei de către parteneri și utilizatori cu un brand sustenabil. OPPO a înregistrat deja o creștere considerabilă a cotei de piață de la lansarea sa vest-europeană de acum 3 ani. Conform studiilor realizate de IDC și Canalys, vânzările de smartphone-uri OPPO în Europa au crescut anual cu 153% ceea ce poziționează compania în Top 4 distribuitori de smartphone-uri din regiune.

OPPO este conștient că realizarea unui impact de durată asupra sustenabilității mediului înconjurător este un proces de lungă durată care necesită o planificare și perseverență riguroasă. Tocmai din acest motiv, în următoarea perioadă, OPPO își propune continuarea colaborărilor cu parteneri din industrie pentru a contribui la protejarea mediului înconjurător și crearea unui viitor mai bun la nivel global.