OPPO lansează noua campanie de comunicare realizată în colaborare cu FC Barcelona

335

OPPO a prezentat cel mai recent spot publicitar, care evidențiază colaborarea cu FC Barcelona (Barҫa), una dintre cele mai importante echipe de fotbal la nivel mondial. Noul spot publicitar ilustrează evoluția brandului OPPO pe piața din Europa, compania adăugând recent în portofoliul său țări precum Germania, Portugalia, Belgia și România.

Noua campanie are la bază parteneriatul de succes încheiat pentru o perioadă de cinci ani, dintre OPPO și FC Barcelona.

“Ținând cont de condițiile actuale și de faptul că anularea evenimentelor live au afectat piața mondială a sponsorizărilor sportive, continuarea parteneriatului de lungă durată cu FC Barcelona evidențiază dezvoltarea rapidă acompaniei OPPO pe piața europeană și, cel mai important, încurajează fanii să își urmeze întotdeauna visurile, în ciuda fricii de necunoscut”, a declarat William Liu, OPPO Vice President,Global Marketing.“Un astfel de parteneriat demonstrează că la fel cum FC Barcelona este mai mult decât un club și OPPO este mai mult decât o companie producătoare de smartphone-uri” a adăugat acesta.

OPPO va prezenta o serie de materiale digitale pe tot parcursul campionatului, inclusiv o sesiune virtuală de Q&A cu jucătorii din primul “11”, o campanie socială și un nou spot publicitar intitulat “Go for it.”