Flanco a investit peste 4.200.000 lei în digitalizarea companiei

110

Flanco și-a mutat magazinul online flanco.ro pe platforma Magento 2, în urma unei investiții de 3.000.000 lei. Această schimbare vine ca răspuns la noile cerințe, din perioada pandemiei, și vizează eficientizarea proceselor online.

Trecerea la noua platformă s-a realizat pe fondul tendințelor actuale – migrarea din offline, către online, care a presupus, în primul rând, o creștere puternică a volumului de date necesar a fi prelucrate. Astfel, noua platformă este mai stabilă, oferă clientului o serie de funcționalități noi și o experiență de cumpărare mai simplă, pe flanco.ro. Totodată, asigură companiei o eficientizare sporită a proceselor din spatele comenzilor.

Atunci când lumea întreagă traversează momente de criză și instabilitate, companiile trebuie să se adapteze din mers”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. “Cum este clar că online-ul va rămâne multă vreme punctul principal de întâlnire cu clienții noștri, pentru prima oară în istoria Flanco, investim mai mult capital în platforme digitale decât în magazine fizice. Această investiție ne permite să ne ocupăm în continuare de dezvoltarea serviciilor pe care le oferim online clienților, serviciile fiind punctul nostru important de diferențiere pe piață.”

Trecerea pe noua platformă a magazinului online flanco.ro a însemnat o investiție considerabilă din partea retailerului, în valoare de 3.000.000 lei. Implementarea a fost realizată în parteneriat cu Zitec, într-un timp record. “Pentru că ne-am dorit ca atât clienții noștri, cât și întreaga noastră echipă de online să beneficieze cât mai rapid de facilități și protecție sporite, am reușit să finalizăm trecerea la noua platformă în doar 6 luni”, adaugă Radu Bercea, Director Online Flanco.

Utilizarea platformei Magento 2 pentru magazinul său online vine ca o completare naturală a acțiunilor retailerului de a eficientiza întregul sistem de procese al companiei. Astfel, anul trecut Flanco a finalizat cel dintâi proiect major de digitalizare – implementarea sistemului ERP, în urma unei investiții de 1.200.000 lei.

Sistemul ERP ne permite să răspundem mai rapid clienților noștri și, totodată, să fim mai eficienți în activitatea zilnică. Fie că vorbim despre planificare, producție, parte logistică sau financiară, suntem mai bine pregătiți să facem față oricăror cerințe ale celor care ne trec pragul, fizic sau online”, adaugă Dragoș Sîrbu.