De Mica Unire, soluția Regista dedicată administrației publice devine disponibilă în limbile minorităților naționale

98

Zitec continuă promovarea digitalizării instituţiilor publice și lansează portalul de e-Guvernare Regista în limbile minorităților naționale: maghiară, germană, rusă și sârbă.

Pentru a facilita accesul tuturor românilor la portalul e-Guvernare Regista, compania s-a concentrat în ultimul an pe dezvoltarea de variante ale aplicației în limbile principalelor minorități naționale. Astfel, portalul de e-Guvernare al primăriilor care folosesc Regista este acum disponibil și în limbile maghiară, germană, rusă, și sârbă. De asemenea, a fost dezvoltată și o versiune în limba engleză, pentru a ușura accesul expaților la informațiile de interes public și la serviciile oferite de primăria lor.

Potrivit reprezentanților Zitec, anul 2020 a fost unul de cotitură pentru Regista, aplicația fiind folosită de primării și companii din toate județele țării. Numărul clienților Regista a crescut cu peste 37%, soluția generând afaceri totale de 750.000 euro. Printre instituțiile publice care folosesc soluția dezvoltată de Zitec se numără Institutul Național pentru Fizica Laserelor, Plasmei și Radiației de la Măgurele, Administrația Străzilor București, ADP Cluj Napoca, Spitalul Județean de Urgență Piatra Neamț, Inspectoratele Școlare Județene Prahova, Ialomița și Neamț.

Regista a continuat în 2020 efortul de promovare a digitalizării instituțiilor publice prin Caravana Regista, care a vizitat primării din peste 10 județe, dar și prin lansarea Ghidului esențial pentru digitalizarea primăriei în luna noiembrie.

„Regista este o soluție ușor de folosit de către toți locuitorii României, indiferent de limba pe care o vorbesc. Prin introducerea variantelor în limbile maghiară, germană, rusă și sârbă, facilităm comunicarea cetățenilor din comunitățile în care predomină o altă limbă maternă cu instituțiile publice locale, iar pentru expați avem și versiunea în limba engleză. Astfel, aceștia pot să înainteze cereri sau sesizări, să se programeze online la primărie sau să consulte documentele publice. Toate demersurile noastre de promovare și îmbunătățire a funcționalităților Regista au avut drept rezultat creșterea semnificativă a numărului de clienți care au adoptat soluția noastră în ultimul an. Vom continua să introducem constant noi opțiuni pentru a perfecționa aplicația și astfel să sprijinim procesul de digitalizare a administrației publice locale din România”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.

Soluţia Regista, dezvoltată de echipa Zitec, este lider de piaţă pe segmentul aplicaţiilor de registratură şi managementul documentelor în administraţia publică locală. Rolul aplicaţiei este să automatizeze şi să eficientizeze activităţile din instituţiile locale, guvernamentale şi din companii, prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor şi e-Guvernare. Regista facilitează atât o comunicare optimă între departamentele unei instituţii, cât şi între funcţionari şi cetăţeni, pentru o rezolvare rapidă şi mult mai organizată a solicitărilor primite.

Până în prezent, aproximativ 600 de instituţii publice şi companii din toate judeţele ţării şi-au îmbunătăţit procesele de lucru şi au redus birocraţia prin intermediul Regista. Aplicaţia are peste 11.000 de utilizatori la nivel naţional care au înregistrat de-a lungul timpului peste 11 milioane de documente. Aplicaţia Regista poate fi accesată de oriunde de către funcţionarii publici sau angajaţii companiilor, fiind disponibilă direct din browser, fără instalare şi cu toate informaţiile stocate în siguranţă în cloud Microsoft Azure în Uniunea Europeană.