Bolt își extinde rețeaua de livratori din România

46

Bolt – cea mai mare platformă europeană de mobilitate – își extinde rețeaua națională de livratori, în contextul creșterii cererii și al lansării serviciului Bolt Market.

Pandemia a accelerat dezvoltarea sectorului livrării de mâncare. În scurt timp, oamenii au făcut un obicei din a comanda mâncare, mai ales cei care și-au desfășurat activitatea de acasă. Serviciul de livrare de mâncare, Bolt Food, a fost lansat în România în mai 2020 și s-a extins rapid în țară, fiind prezent deja în București, Cluj-Napoca, Constanța și Timișoara. Restaurantele partenere au la dispoziție nu doar rapoarte statistice, dar și o echipă dedicată care le poate ajuta să crească performanța pe platforma Bolt Food, prin crearea de oferte speciale sau prin determinarea elementelor operaționale care trebuie îmbunătățite. În același timp, utilizatorii găsesc mereu promoții în aplicație.

Curierii care se alătură platformei Bolt Food au câștiguri cu până la 10-15% mai mari decât la competitori și se pot înscrie indiferent de tipul de vehicule pe care le folosesc pentru livrare (automobile, scutere, biciclete etc). Compania pune accent pe consecvență, performanță și loialitate, oferind livratorilor tarife dinamice raportate la perioadele din zi cu cerere mărită, dar luând în calcul și condițiile meteorologice. Astfel, veniturile au putut crește cu până la 25%.

Andrei Manea, Country Manager Bolt Food România, a declarat: Conceptul de a comanda mâncare a devenit popular în pandemie, în mare parte și datorită muncii de acasă. Bolt Food este o platformă care aduce beneficii atât utilizatorilor, cât și managerilor de restaurante și livratorilor. Aceștia din urmă pot obține venituri considerabile datorită rețelei extinse de restaurante partenere, care oferă multe oportunități de livrare în intervale orare variate, iar fidelitatea lor e răsplătită și prin programul nostru generos de bonusare.”

Recent, Bolt a încheiat o rundă de finanțare de 600 de milioane de euro, crescând evaluarea companiei la peste 4 miliarde de euro. Bolt va folosi fondurile pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt Market, și pentru a accelera extinderea serviciilor sale de mobilitate și de livrare, generând și mai multe oportunități financiare pentru șoferii și livratorii parteneri.