TikTok va începe să împartă veniturile din reclame cu creatorii de conținut

Share

TikTok deschide o nouă modalitate pentru creatori de a face bani. Compania intenționează să împartă 50-50 veniturile din reclame cu creatorii de top, atunci când videoclipurile acestora sunt difuzate alături de anumite anunțuri publicitare.

Programul seamănă cu modul în care YouTube plătește creatorii și ar putea duce la câștiguri mai substanțiale pe platformă, care încă nu oferă o modalitate stabilă pentru creatori de a câștiga bani.

Noul program, numit TikTok Pulse, permite publicitarilor să difuzeze reclame în timpul „celor 4% videoclipuri de top de pe TikTok”, a scris compania într-o postare pe blog. Creatorii cu cel puțin 100.000 de urmăritori sunt eligibili pentru a fi remunerați atunci când videoclipurile lor sunt selectate pentru distribuirea de reclame.

TikTok va împărți 50% din veniturile publicitare de la Pulse cu creatorii aprobați, a declarat Sandie Hawkins, directorul general al soluțiilor de afaceri globale TikTok pentru America de Nord. Este aproape de ceea ce oferă YouTube creatorilor, mai exact, 55% din veniturile provenite din reclame. Hawkins spune că TikTok’s Pulse se va lansa în iunie în SUA, urmând ca piețe adiționale să fie incluse în această toamnă.

Până acum, principala modalitate a TikTok de a recompensa creatorii a fost prin „Fondul pentru creatori”, care plătește utilizatori selectați în funcție de popularitatea videoclipurilor lor. Creatorii au spus că plățile din acest program pot fi mici și inconsecvente, ceea ce înseamnă că nu a oferit creatorilor un flux sustenabil de venit.