Share the post "Teads consolidează parteneriatul cu VIDAA SUA pentru a livra expunere CTV premium, în toată Europa"
Având un istoric recent de colaborare pe piețe consacrate, Teads, platforma media globală, și VIDAA SUA, compania de sisteme de operare Smart TV care rulează pe televizoarele inteligente Hisense și alte peste 200 de branduri la nivel global, au anunțat extinderea parteneriatului internațional exclusiv în Europa Centrala și de Est, acoperind astfel 18 țări din regiune.
Teads devine, astfel, distribuitor principal de VIDAA Native Display Ads, accesând piețe în plină dezvoltare, unde VIDAA și Hisense dețin o cotă de piață combinată de peste 25%, în unele regiuni. Acest parteneriat exclusiv oferă brandurilor acces la milioane de gospodării ce dețin televizoarele inteligente Hisense operate de VIDAA, și oportunitatea de a targeta publicul cu publicitate premium.
Cu o acoperire de milioane de vizitatori în întreaga lume, oferta Teads se extinde dincolo de SUA, Regatul Unit al Marii Britanii, Mexic, Brazilia, Italia, Australia, India, Noua Zeelandă, Coreea de Sud și Canada, cuprinzând acum și Slovenia, Croația, Republica Cehă, Slovacia, Serbia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia, asigurând o livrare impecabilă a conținutului pe toată infrastructura de ecrane.
Jeremy Arditi, Co-CEO, Teads declară: „Prin încheierea acestui parteneriat exclusiv, Teads a urcat pe primul loc în topul distribuitorilor de reclame native VIDAA. Acest lucru înseamnă că le putem oferi partenerilor noștri o acoperire de neegalat și acces la un public masiv prin Vidaa Native Display Ads, la scară internațională.”
Guy Edri, CEO, VIDAA SUA: „Suntem încântați să consolidăm colaborarea cu Teads și să extindem parteneriatul nostru pe noi piețe. Am început acest parteneriat în Europa de Vest și în Americi și îl extindem acum în Europa Centrală și de Est, unde avem, de asemenea, o acoperire și o creștere substanțială. Brandurile și publisherii vor beneficia de noi oportunități pe milioane de dispozitive noi din peisajul publicitar CTV din această regiune în creștere.”
Potențialul de creștere este dat de baza de utilizatori ai VIDAA. Utilizatorii activi au crescut cu 30% de la an la an, ajungând la un total lunar de 26 de milioane de gospodării. Galeria sa diversă de conținut cuprinde peste 1000 de aplicații și servicii de streaming, asigurând mereu noutăți. Acest public contribuie la o creștere cu 25% a veniturilor din reclame, evidențiind atât eficiența VIDAA în conectarea brandurilor cu publicul țintă, cât și puterea parteneriatului VIDAA-Teads.