Share the post "Studiu: Teads livrează de 8 ori mai multă atenție pentru reclame decât rețelele sociale,"
Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top, anunță rezultate remarcabile obținute în urma unui studiu recent de măsurare a atenției pe mai multe platforme digitale, desfășurat în Europa Centrală și de Est, pentru brandul Corega Quantum deținut de compania Haleon. Acest proiect confirmă importanța crescândă a măsurării precise a atenției și a optimizărilor, într-o lume în care conținutul publicitar se luptă să atragă atenția utilizatorilor și să genereze memorabilitate.
Care a fost metoda utilizată de Teads? S-a folosit algoritmul predictiv oferit de Lumen (o soluție terță parte) pentru a măsura atenția utilizatorilor în mod comparativ în Teads versus alte două platforme digitale utilizate de brandul Corega ca parte a campaniei lor.
Rezultate obținute:
În cadrul acestei campanii, Teads a generat de 8 ori mai multă atenție decât Platforma 1 și a avut o performanță egală cu Platforma 2. Mai mult, Teads a depășit Platforma 2 la durata de vizualizare a ad-ului (dwell time) și a generat o rată de vizualizare de peste două ori mai mare față de Platforma 1.
De asemenea, din punct de vedere al eficienței, costul per o mie de secunde de atenție (aCPM) plasează Teads între Platforma 2 și Platforma 1.
Aceste descoperiri reafirmă focusul Teads asupra inovației și poziția sa de leadership în publicitatea digitală, oferind clienților și partenerilor media instrumente esențiale pentru a naviga prin complexitatea peisajului publicitar. Prin prioritizarea Atenției ca indicator important al performanței, deschidem accesul la promovarea unui ecosistem de marketing digital cu mai mult impact și mai eficient.
„Teads transformă modul în care percepem eficiența publicității online. Dincolo de AI, focusul pe atenție este cea mai importantă tendință pe care am observat-o în ultima vreme. Datorită unor astfel de cercetări, avem ocazia să comparăm eficiența media nu numai în ceea ce privește costul, ci și implicarea utilizatorilor, asigurând un nivel semnificativ mai ridicat de atenție. Aceasta nu este doar o schimbare de paradigmă, ci și începutul unei revoluții în măsurarea eficienței marketingului digital”, a declarat Agata Czech, Digital Director Digital CEE la Haleon.
Katarzyna Kabiesz, Insights Director CEE la Teads, a adăugat: „Valorificarea parteneriatului nostru strategic cu Lumen Research și tehnologia unică ce măsoară rata de atenție în campanii în timp real le permite clienților noștri să măsoare și să compare ușor și rapid nivelul de atenție al utilizatorilor obținut pe diferite platforme media. Drept urmare, această soluție deschide oportunități majore pentru optimizarea și gestionarea performanței campaniilor online pentru clienții și partenerii noștri din agențiile de media.”