Soft Fight a lansat sistemul expert de calcul dinamic al prețurilor pentru software B2B

Share

Producătorul de software Soft Fight a lansat un sistem de calcul dinamic al prețurilor pentru companii care vând servicii și produse software de business și care au nevoie să calculeze prețuri pentru fiecare client sau proiect nou.

Sistemul Soft Fight de calcul al prețurilor este o soluție completă, bazată pe o metodologie, practici și unelte care sunt implementate prin intermediul software-ului și sunt integrate în procesele de vânzări și planificare financiară ale companiilor care vând software B2B.

“Majoritatea companiilor de software calculează prețurile folosind programe Excel, iar de cele mai multe ori au prețuri fixe la care oferă discounturi în funcție de client și proiect. Foarte multe companii se confruntă cu o profitabilitate mai scăzută decât ar trebui având în vedere calitatea și valoarea serviciilor oferite, dar nu știu să-și pună singuri un diagnostic corect și să caute o soluție de optimizare a prețurilor. Valoarea adusă de această aplicație constă în implementarea unui sistem de «vânzare bazată pe valoare», care ia în calcul valoarea economică creată pentru clienți pentru calculul prețului, nu doar costurile și concurența”, a precizat Emanuel Martoncă, co-fondator al Soft Fight.  

Compania Soft Fight a fost co-fondată în anul 2021 de Emanuel Martoncă, specialist cu peste 15 ani de experientă în vânzări și stabilirea prețurilor, împreună cu o echipă de co-fondatori, ingineri software și specialiști în domeniul juridic și financiar.

Soft Fight și-a propus ca în 2024 să implementeze sistemul la 30 de companii mari.

“Piața este una aflată într-o fază incipientă, gradul de penetrare a soluțiilor similare de calcul automat și dinamic al prețurilor în această industrie, la nivel global, este extrem de redus. Astfel, ne așteptăm ca cei care implementează un astfel de sistem să aibă un avantaj competitiv în fața concurenților lor direcți”, a precizat Emanuel Martoncă, co-fondator al Soft Fight.

Metodele și uneltele folosite în cadrul sistemului au fost dezvoltate în proiecte de optimizare a prețurilor și a proceselor de vânzări desfășurate în ultimii 3 ani cu mai mult de 45 de companii de software, din România, Polonia, Croația, Marea Britanie, Irlanda, Canada și Statele Unite ale Americii.

Majoritatea clienților Soft Fight sunt companii din Europa, iar pentru sfârșitul anului 2024 compania ia în calcul extinderea pe piața din Statele Unite ale Americii.

Prioritățile pe termen mediu sunt de a investi toate resursele în dezvoltarea la un nivel cât mai avansat a algoritmilor de optimizare a prețurilor și de a ajuta cât mai multe companii locale de software să își crească veniturile și profitabilitatea.

“Am ales să activăm în zona de software B2B pentru că dezvoltarea accelerată a tehnologiilor și a tuturor serviciilor conexe a dus și la creșterea exponențială a complexității proceselor de vânzare pentru furnizorii din aceste piețe. Această complexitate poate fi gestionată eficient doar prin utilizarea unor algoritmi și a unor aplicații adaptate contextului fiecărei companii. Nu există două companii de software B2B la fel, de aceea și soluțiile pentru aceste companii trebuie să fie customizate și adaptate contextului lor”, adaugă  Emanuel Martoncă.

Lansarea aplicației Soft Fight are loc în cadrul conferinței PROW, organizată la Timișoara în perioada 26-27 octombrie 2023, unde compania este prezentă cu un stand de activare și experți care pot oferi informații detaliate despre noua soluție, pornind de la nevoile specifice ale companiilor care vând produse și servicii de software B2B.