Share the post "Schneider Electric a fost desemnat campion în Canalys EMEA Channel Leadership Matrix"
Schneider Electric™ a fost desemnat campion în cadrul Canalys Channel Leadership Matrix pentru al patrulea an consecutiv. Canalys, organizația de cercetare mondială în domeniul canalelor IT, a acordat Schneider Electric titlul “EMEA Channel Leadership Champion” pentru îmbunătățirile continue aduse programelor sale de parteneriat, creșterea cu 20% a bazei sale de parteneri existenți și pentru poziția de lider în practicile de sustenabilitate.
Potrivit Canalys, ”campionii” au obținut rezultate excelente în gestionarea canalelor de distribuție pe parcursul anului, îmbunătățindu-și performanțele de la an la an. Furnizorii au fost evaluați atât de partenerii din cadrul Canalys Candefero Vendor Benchmark, cât și de analiștii Canalys. Pe lângă Schneider Electric nouă alți furnizori au mai fost premiați, printre care Dell Technologies, HPE și NetApp.
În iunie 2022, Schneider Electric a lansat prima etapă a noului său program ,,mySchneider IT Partner”, sprijinind partenerii IT cu o structură simplificată și diverse specializări pentru centre de date, soluții IT, software și servicii. Programul pune la dispoziția partenerilor o nouă gamă de instrumente de vânzări, programe de instruire și alte resurse.
În plus, APC, brand al Schneider Electric în domeniul infrastructurii fizice și al soluțiilor de protecție a energiei neîntreruptibile, este bine poziționat pentru a acorda asistență partenerilor și clienților, în direcția obiectivelor lor de sustenabilitate.
Noul program de parteneriat urmează o strategie clară de sustenabilitate pentru parteneri, furnizând îndrumări cheie privind modul de reducere a consumului de energie, emisile de carbon și deșeurile. Lansarea sa a permis o mai bună aliniere la modelele de afaceri emergente, concentrându-se pe creștere în domeniul serviciilor și al software-ului la parteneri și extinzând accesul la instrumente de proiectare. Aceste eforturi au ajutat Schneider Electric să înscrie peste 20% noi parteneri în programul său, în condițiile în care canalele de distribuție se consolidează.
“Statutul obținut de Schneider Electric reflectă angajamentul față de partenerii săi pe canalele de distribuție și îmbunătățirile continue ale programelor, instrumentelor și modelelor de implicare”, a declarat Alastair Edwards, analist șef la Canalys. “Canalul de distribuție apreciază managementul Schneider, dar și asistența sa tehnică. Un alt factor cheie de diferențiere pentru Schneider Electric este sustenabilitatea. Acest lucru include crearea unui set de servicii de sustenabilitate pe care partenerii le pot, la rândul lor, furniza clienților finali, precum și pașii pentru ca aceștia să devină ei înșiși mai sustenabili.’’
Candefero Vendor Benchmark reprezintă un instrument online care evaluează opiniile partenerilor cu privire la furnizorii de tehnologie, cerându-le să-i evalueze sub douăsprezece aspecte de gestionare a canalelor de distribuție cu un scor de la 1 la 10. Acestea sunt grupate în trei mari teme: programe și abilitare, angajament de vânzări și experiența partenerului.
Punctajele sunt colectate în mod constant de la parteneri prin intermediul comunității Canalys Candefero, oferind o imagine continuă și în timp real a capacității unui furnizor de a sprijini canalul său în America, APAC și EMEA. Candefero este o comunitate destinată exclusiv canalelor de distribuție, operată de Canalys și are peste 18.000 de membri din întreaga lume.