Share the post "Realworld EE: Soluțiile de Mentenanță Predictivă pot crește rentabilitatea companiilor producătoare"
Peste 56% dintre companii continuă să funcționeze în modul reactiv în ceea ce privește mentenanța de bunuri – utilaje, echipamente – în loc să abordeze întreținerea preventivă, ceea ce conduce, la nivel global, la pierderi de 8 miliarde de USD anual, conform estimărilor Realworld Eastern Europe, companie de integrare de soluții software, parte a holding-ului olandez Realworld Systems.
Reducerea numărului de defecțiuni, concomitent cu scăderea timpului de intervenție, cât și adoptarea tehnologiilor de colectare de date în timp real sunt aspecte cheie în mentenanță. Astfel, piața globală de Mentenanță Predictivă este estimată să atingă valoarea de 6,3 miliarde USD în acest an și se află în continuare într-un ritm susținut de creștere, potrivit unui raport al Market Research Future.
Se estimează că Mentenanța Predictivă, care are capacitatea de a utiliza analiza datelor pentru a optimiza întreținerea echipamentelor și pentru a îmbunătăți infrastructura industrială învechită va fi folosită de 83% dintre companiile producătoare în următorii doi ani. Mentenanța Predictivă în fabrici ar putea reduce costurile cu 12%, îmbunătăți timpul de funcționare cu 9%, reduce riscurile legate de siguranță si sănătate (H&S) cu 14% și extinde durata de viață a unui activ învechit cu 20%, conform unui raport PWC.
O soluție dezvoltată de Accruent și aflată în portofoliul Realworld Eastern Europe este Maintenance Connection, un sistem computerizat de management al mentenanței (CMMS) care reduce timpul de nefuncționare a echipamentelor, poate preveni defecțiunile și eficientizează procesele de intervenții și revizii, gestionând astfel, la un nivel complex, întreținerea echipamentelor companiilor.
Soluția are aplicabilitate într-o varietate de industrii precum cea producătoare, energetică, farmaceutică, dar și pentru spitale, aeroporturi și alte entități care dețin echipamente critice.
Soluția recomandată de Realworld EE este implementată de către companii precum Bayer, L’Oreal, Nissan, Saint Gobain, Delta, Valvoline, Volvo, Siemens, GAP, Nordstrom cu o rată de success de 98% (rată de utilizare și reînnoire a subscripției) și se integrează ușor în arhitectura software a companiilor.
De altfel, numărul mare de companii care adoptă, treptat, soluții de Mentenanță Preventivă este dovedit de dimensiunea pieței globale de întreținere predictivă care se estimează că va ajunge la peste 62,5 miliarde euro până în 2030.