Share the post "Packeta România deschide 25 de poziții noi în hub-urile din Oradea și București"
Packeta România deschide 25 de poziții noi în hub-urile logistice din Oradea și București, pe care își propune să le ocupe în perioada imediat următoare, ca răspuns la dezvoltarea accelerată a comerțului Cross Border. Platforma digitală globală pentru comerțul online are, în prezent, 150 de angajați și subcontractori în România.
În prezent, aproape trei sferturi dintre coletele procesate de Packeta România aparțin zonei de comerț Cross Border.
Creșterea echipei va sprijini, pe de-o parte, activitatea de comerț transfrontalier a Packeta România, și își va aduce contribuția la activitățile premergătoare celui mai intens sezon dintr-un an în industria de logistică – lunile noiembrie și decembrie, când magazinele online derulează campanii ample de vânzări de Black Friday și Crăciun.
„Nevoile tot mai specifice ale consumatorilor și așteptările în evoluție cu privire la întreg lanțul de servicii de comerț reprezintă una dintre cele mai importante cauze de transformare a industriei de logistică. La Packeta România, integrăm cu succes tehnologiile care ne ajută să reducem la minimum erorile și să ne degrevăm colegii de taskurile repetitive, pentru a se putea concentra pe acele activități unde prezența umană este esențială.
Ne-am asumat că este strategic să acordăm atenție modului în care angajații, lucrători în depozite, utilizează în mod colaborativ tehnologia, pentru a crea o forță de muncă mai valoroasă, în beneficiul clientului final. În logistică, este momentul investițiilor în tehnologie și oameni, în mod egal”, spune Cristina Grosu, Head of Human Resources Department Packeta România.
Dezvoltarea constantă și perspectivele în comerțul intern și Cross Border generează multiple oportunități pentru angajații din logistică și cresc, simultan, eforturile de recrutare ale companiilor.
Potrivit unei analize Packeta România, cei mai căutați profesioniști în logistică sunt: lucrători în depozit și specialiști Customer Care pe segmentul eCommerce.
„Odată cu evoluția dinamicii pieței, companiile de logistică trebuie să fie în măsură să optimizeze procesele de recrutare pentru rezultate mai bune și să rămână angajatori de top pentru a-i reține pe cei mai buni angajați”, mai spune Cristina Grosu.