Reed Hastings, co-CEO Netflix, a dezvăluit că gigantul de streaming lucrează în prezent la ofertă și că va finaliza detaliile „într-unul sau doi ani”. Hastings a spus că reclamele sunt complexe și că este un mare fan al simplității abonamentelor, dar că astfel de oferte sunt necesare consumatorilor pe care nu îi deranjează reclamele dacă ar plăti mai puțin.
Serviciul a pierdut aproximativ 200.000 de abonați în primul trimestru al anului 2022, o evoluție pusă pe seama unei concurențe mai acerbe, incapacitatea de a se extinde în unele teritorii din cauza limitărilor tehnologice și a partajării conturilor. Aparent, 222 de milioane de gospodării plătesc pentru Netflix, dar alte peste 100 de milioane au conturi în comun.
În luna martie, Netflix a început să testeze o funcție în Chile, Costa Rica și Peru, care le-a permis abonaților să adauge doi „sub-membri”, care își vor obține propriile conectări și profiluri, pentru 3 dolari.
Hastings a menționat că abonamentele cu reclame vor fi adăugate celor actuale și că cele fără reclame vor fi în continuare disponibile. Executivul a mai adăugat că Netflix va rămâne o platformă de streaming și că nu va utiliza datele abonaților pentru a servi reclame targetate.