Intracom Telecom își modernizează platforma de administrare unificată a IoT

Share

Intracom Telecom, furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, prezintă noua versiune a platformei sale emblematice Unified IoT Orchestration uiTOP™, versiunea 3.0, pentru gestionarea și controlul avansat al echipamentelor inteligente din diferite verticale ale pietei. Platforma este acum disponibilă comercial și va fi expusă la standul companiei cu numărul 7B44, în sala 7, la MWC Barcelona, 28 februarie – 03 martie 2022.

Versiunea 3.0 a uiTOP™ este acum îmbunătățită cu noi caracteristici, cum ar fi gestionarea simplificată a sistemului și a utilizatorilor, precum și auditarea, în timp ce mediul UI/UX îmbunătățit oferă o experiență de utilizare mai eficientă și mai interactivă. Platforma permite furnizarea de soluții cu grad ridicat de scalabilitate, cu restricții de dispozitiv și sensibile la consumul de energie, valorificând capabilitățile rețelei de bază 5G.

Soluțiile bazate pe inteligență artificială pot fi implementate mai ușor și mai rapid datorită capabilităților de învățare automată și big data, care sunt completate de tehnologiile in-house specializate de inginerie de date și de soluțiile partenerilor. Cea mai recentă versiune uiTOP™ aduce, de asemenea, îmbunătățiri esențiale la mai multe aplicații preinstalate din domeniul orașelor inteligente și al utilităților publice, inclusiv un modul de prognozare a calității aerului bazat pe inteligență artificială și o soluție completă, end-to-end, de încărcare a vehiculelor electrice (EVC).

Dl. Bithas, Marketing Director of Telco and Enterprise Software solutions, a comentat: “Intracom Telecom continuă să își dezvolte oferta IoT și să își consolideze ecosistemul de parteneri în mai multe domenii IoT, pentru a-și lărgi capacitatea de a răspunde sustenabil oportunităților pieței, simplificând în același timp procesul de transformare digitală. Cu cea mai recentă versiune a platformei uiTOP™, Intracom Telecom își reafirmă angajamentul de a depăși așteptările clienților și ale pieței, oferindu-le posibilitatea de a-și realiza strategia digitală și de a răspunde cu succes provocărilor actuale și viitoare.”