Funcția, care este în prezent testată de Meta, permite utilizatorilor să evidențieze anumite postări în partea de sus a propriei pagini.
Similar cu tweet-urile fixate pe Twitter sau videoclipurile fixate pe TikTok, evidențierea postărilor individuale de Instagram în partea de sus a unui profil le-ar permite creatorilor să atragă atenția asupra conținutului fără a le cere urmăritorilor să deruleze în jos prin postările anterioare pentru a-l căuta.
Meta a confirmat pentru TechCrunch că testează o nouă caracteristică care le permite utilizatorilor „să prezinte postări în profilul lor”. Se pare că caracteristica a fost în lucru de câteva luni.
Instagram permite deja utilizatorilor să creeze momente importante ale poveștii care apar deasupra grilelor de profil, iar creatorii folosesc adesea funcția pentru a organiza conținut popular, cum ar fi întrebări și răspunsuri, resurse, momente importante ale evenimentelor și multe altele.
Dacă sunt lansate, pinned posts ar putea include conținut popular și ar putea deveni un nou tip de spațiu publicitar digital pentru influențatorii care crează conținut sponsorizat.