Implicarea Schneider Electric la Maratonul de la Paris continuă să aibă un impact pozitiv asupra societății

Share

Schneider Electric anunță angajamentele sociale care stau la baza mandatului său de 11 ani ca sponsor principal al Maratonului de la Paris. Evenimentul, care va avea loc pe 7 aprilie 2024, reunește alergători din întreaga lume pentru a sprijini un viitor mai sustenabil și mai echitabil.

De când a devenit sponsor titular în 2013, Schneider Electric Marathon de Paris a stabilit ritmul pentru accelerarea tranziției către o lume mai curată și mai dreaptă, promovând în același timp impactul pozitiv al sportului asupra oamenilor și comunităților. Încurajarea oamenilor din toate mediile și abilitățile să participe la sport și promovarea activității fizice ajută la construirea unui viitor mai sănătos și mai incluziv pentru toate generațiile.

Angajamentul de lungă durată al Schneider Electric a susținut diverse inițiative menite să reducă impactul asupra mediului al cursei, cum ar fi reciclarea hainelor, deșeurile alimentare și alte materiale colectate în ziua respectivă. Din 2019, Marathonul de Paris a compensat 100% din emisiile de carbon ale cursei prin Fondul pentru mijloacele de trai, care sprijină proiecte de care beneficiază comunitățile rurale din Kenya.

Aproximativ 55.000 de bărbați și femei sunt așteptați la linia de start în Paris, în acest an, cu 7.700 de clienți, parteneri și angajați Schneider Electric înregistrați pentru a participa. Maratonul coincide cu Innovation Summit Paris, organizat de Schneider Electric, care va avea loc în perioada 3-4 aprilie în Pavilionul 4, Paris Expo Porte de Versailles.

Schneider Electric sponsorizează, de asemenea, cursa caritabilă Paris Run for All de 4 km, organizată pe 6 aprilie, care atrage mulți participanți, indiferent de abilitățile lor, iar toate veniturile finanțează activități sportive pentru copiii cu dizabilități. Înscrierile pentru Paris Run for All sunt deschise și disponibile tuturor cu vârsta de 12 ani și peste.

Marathonul de Paris continuă, de asemenea, să stimuleze egalitatea de gen prin recunoașterea alergătorilor de sex feminin și masculin în același mod. De exemplu, premii egali în bani sunt acordate celor mai buni bărbați și femei care au terminat, iar cursa feminină începe înaintea celei masculine, astfel încât toți câștigătorii să fie transmisi în direct trecând linia de sosire și primindu-și medaliile.