Share the post "Extasy integrează harta interactivă în platformă și face vizibile experiențele aflate înproximitatea utilizatorilor"
Românii sunt dispuși să meargă până la 50 de kilometri distanță față de zona în care locuiesc pentru a face sporturi extreme și activități de timp liber în natură, potrivit unei analize Extasy, platforma cu cele mai multe experiențe pentru timp liber din România. Pentru a participa la evenimente sau a petrece timp de calitate în afara casei împreună cu familia, se deplasează între 10 – 15 kilometri și parcurg între 15 și 20 kilometri pentru a accesa experiențe de relaxare singuri sau cu prietenii.
Datele reflectă comportamentul utilizatorilor platformei când folosesc cel mai nou tool implementat de Extasy, o hartă interactivă ce permite vizualizarea tuturor experiențelor pentru timp liber disponibile în apropierea acestora.
Noua opțiune de selecție a experiențelor pentru timp liber a fost introdusă în platformă la începutul acestui an și este, deja, folosită de peste 80% dintre utilizatorii Extasy. Doar în ultimele 15 zile, spre exemplu, peste 63.000 de utilizatori au accesat harta, în procesul de documentare și selecție a experiențelor achiziționate.
„Ne-am dorit, în primul rând, ca utilizatorii Extasy să vizualizeze și astfel să înțeleagă că pot accesa experiențe în majoritatea orașelor din țară. În al doilea rând, odată cu integrarea hărții interactive, am îmbunătățit experiența de utilizare a platformei în direcția identificării, cât mai simplu, a locațiilor unde se pot desfășura experiențele. În zilele ce urmează vom realiza integrarea cu Google Maps, astfel încât majoritatea utilizatorilor să poată folosi cât mai ușor harta Extasy de experiențe”, spune Sveatoslav Vizitiu, cofondator Extasy, menționând că, după integrare, noul tool va fi folosit de peste 90% din utilizatori pentru a detecta experiențele din jurul lor.
Utilizatorii platformei Extasy pot alege din 29 de categorii de experiențe ce listează drumeții, tururi de orașe, salturi cu parașuta, plimbări cu avionul și cu elicopterul, excursii off-road, pachete SPA, masaj, city break-uri, evenimente tematice, concerte, pilotaj sportiv, plimbări cu bicicleta în cadru organizat, vizite la castele din România, karting, escape room-uri, tabere de supraviețuire, tabere militare, degustări de vinuri și de brânzeturi, festivaluri de teatru, plimbări cu balonul, ședințe de cățărare, airsoft, tir cu arma, paintball, experiențe VR, lasertag etc.
Deși utilizatorii Extasy au la dispoziție peste 1.500 de experiențe pentru timp liber, pot naviga foarte ușor și rapid printre ele, având la dispoziție mai multe filtre de selecție.
Cel mai folosit filtru este cel prin care poate fi selectată experiența în funcție de locație, majoritatea utilizatorilor dorind să realizeze experiențele din orașul lor. Iar al doilea filtru cel mai folosit este cel de categorii, utilizatorii putând alege, astfel, exact ce îi interesează, și, în același timp, să descopere și noi experiențe.
Extasy a încheiat anul trecut cu peste 77.000 de utilizatori și are ca obiectiv dublarea numărului acestora până în vară. Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 4 milioane de lei și estimează pentru 2023 o creștere de 5 ori a cifrei de afaceri, la 20 de milioane de lei.
Aplicația Extasy poate fi descărcată din AppStore și Google Play.