Share the post "evoMAG introduce în portofoliu categoria Birotică și estimează vânzări cu 10% mai mari odată cu începerea școlii și terminarea concediilor"
evoMAG introduce în site o nouă categorie de produse în portofoliu, Birotică, și estimează vânzări cu 10% mai mari, în luna septembrie, față de perioada similară a anului anterior, odată cu începerea școlii și terminarea concediilor.
Estimarea de creștere a vânzărilor în luna septembrie respectă planning-ul evoMAG de la începutul anului, iar campaniile de reduceri (Back to School și Back to Office) deschid cea mai aglomerată perioadă a anului, septembrie – decembrie.
„Intrăm în forță în cea mai aglomerată perioadă a anului pentru retail, cu o campanie de vânzări dedicată reînceperii școlilor. Back to School 2023 aduce în oferta evoMAG o nouă categorie, cu un potențial fantastic în online, Birotică, și listează cea mai mare gamă de produse specifice cu discounturi și alte tipuri de oferte”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Noua categorie vizează și segmentul de clienți corporate, care reprezintă 20% din totalul clienților evoMAG. Deși accesată în această perioadă mai mult de clienții persoane fizice, prin prisma pregătirii copiilor pentru școală, categoria Birotică a fost lansată în urma cererii clienților corporate, în mod particular, și va fi dezvoltată cu produse pentru uz personal și profesional. Sub umbrela Birotică, evoMAG listează deja câteva sute de produse din categorii specifice.
Față de anul trecut, bugetul mediu de cumpărături alocat de clienții evoMAG în această lună va fi cu circa 10% mai mare, depășind 1.800 de lei.
Telefoanele mobile, laptopurile și imprimantele vor fi vedetele lunii septembrie.
În mod specific, în campaniile de vânzări care preced reînceperea școlilor, sunt achiziționate volume ridicate de produse pentru productivitate și uz office, cu o valoare mai mare, care, față de produsele specifice verii (aparate de aer condiționat, răcire, de uz extern), costă mai mult cu până la 20% per unitate.
Anul acesta, cele mai căutate laptopuri, spre exemplu, sunt listate la prețuri de până la 2.000 de lei. În timp ce, telefoanele mobile cu cele mai bune vânzări au specificații de ultimă generație – prețul nefiind aici principalul criteriu.