Share the post "Devhd anunță lansarea iconica, prima alianță oficială de parteneri de top ServiceNow de tip boutique"
S-a lansat iconica, prima alianță oficială globală a partenerilor ServiceNow de tip boutique din industrie. Noua entitate, fondată de veteranii ServiceNow Michel Regueiro și Thomas Gouy, are sediul central în Geneva, Elveția și include nouă firme și peste 300 de consultanți certificați. Compania românească Devhd este unul dintre cei 9 membri fondatori ai alianței.
Această rețea exclusivă certifică angajamentul iconica de a revoluționa ecosistemul de parteneri ServiceNow. Cele nouă companii fondatoare provin din regiuni diverse din EMEA și au un istoric de expertiză și inovație în industrie. Acestea sunt: Aloha Clouds (Spania), Atomx Systems (Franța), Convevo (Portugalia, Țările de Jos), Devhd (România), Digital Clarity (Regatul Unit), DM Technology (Franța, Maroc), Exccon (Germania), Teiva Systems (Ucraina, Germania, SUA), Yawize (Franța, Senegal).
Ca parte a viziunii sale strategice, iconica își propune să extindă alianța la 40 de membri până în 2024, totalizând peste 1.000 de consultanți localizați în regiunile EMEA, SUA și APAC.
97% dintre partenerii ServiceNow sunt companii mici și mijlocii: din cei 1.952 de parteneri globali, marea majoritate sunt organizații de dimensiuni mici și medii, cunoscute și sub denumirea de boutique. Se estimează că până în 2033, organizațiile de tip boutique vor obține venituri de 86 de miliarde USD.
Devhd, unul dintre membrii fondatori ai iconica, se remarcă drept o companie pionier în ecosistemul ServiceNow din România. Fondată în 2016, Devhd este o companie partner ServiceNow, concentrată pe generarea de soluții inovatoare de transformarea digital și automatizare a proceselor din companii, cu accent pe dezvoltarea și integrarea aplicațiilor enterprise.
“Suntem mândri să facem parte din aceasta comunitate de excelență în cadrul ecosistemului ServiceNow. Această alianță ne permite să ne unim forțele cu alte companii similare nouă și să generăm mai multă forță de inovație și expertiză. Pe măsură ce ne extindem la nivel global, ne propunem să contribuim la succesul clienților noștri prin soluții de ultimă oră”, a declarat Adrian Herdan, Fondator și CEO al Devhd.
Statisticile industriale subliniază importanța crescândă a serviciilor ServiceNow în diferite sectoare. TechReport arată că industria IT este lider în ceea ce privește adoptarea ServiceNow. Rapoartele indică faptul că 41% dintre clienții ServiceNow provin din companii de dimensiuni medii, iar 34% din companii mari.
Totodată, piața de servicii de transformare digitală este pregătită pentru o creștere solidă, proiecția indicând o evaluare de 3,74 trilioane de dolari până în 2030. La nivel global, companiile au investit 1,85 trilioane de dolari în inițiative de transformare digitală în 2022, o cifră așteptată să se dubleze aproape până în 2026, potrivit IDC.