Share the post "Black Friday 2022 la evoMAG: aproape un sfert din vânzări a fost generat de companii"
Peste 23% din vânzările evoMAG în campania de Black Friday au fost generate, anul acesta, de comenzile corporate. Companiile au văzut în campania de reduceri, desfășurată între 28 octombrie și 27 noiembrie, o oportunitate de actualizare a echipamentelor utilizate în desfășurarea activității.
Perioada de o lună de reduceri le-a oferit posibilitatea companiilor să analizeze mai bine ofertele evoMAG și să ia o decizie în acord cu planurile acestora. Clienții corporate au beneficiat, pe lângă discounturile campaniei, de oferte dedicate, care au contribuit la creșterea vânzărilor evoMAG în acest segment: termen de plată şi limită de credit, oferte personalizate, consultanță, servicii de finanțare, soluții pentru beneficiarii de granturi IMM, prioritate în soluționarea situațiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, atât în București, cât și în țară, garanție extinsă pentru produsele achiziționate, serviciu de înlocuire a produselor defecte aflate în service etc.
Cea mai mare comandă plasată de o companie în perioada de Black Friday 2022 la evoMAG a fost în valoare de 560.000 de lei și a vizat achiziția a 150 de laptopuri.
La nivel general, incluzând comenzile plasate de clienții persoane fizice și de companii, în campania de Black Friday 2022, cele mai vândute produse la evoMAG au fost: televizoarele, telefoanele mobile, laptopurile, componentele pentru desktop și laptop și electrocasnicele mari și mici. Vânzările de televizoare au crescut cel mai mult în această perioadă, compania înregistrând un avans de 27% față de perioada de Black Friday de anul trecut.
De altfel, în rândul persoanelor fizice, cea mai mare comandă a fost de 23.000 de lei și a vizat achiziția unui televizor.
În același timp, 42% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday.
În 2022, bărbații au cheltuit considerabil mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 67% au fost bărbați şi 33% femei – o schimbare semnificativă față de anul trecut, spre exemplu, când acest raport era de 57% bărbați și 43% femei.
În perioada de Black Friday 2022, numărul total de vizite pe site a fost de peste 1,6 milioane, cu un vârf de trafic în weekendul 12 – 14 noiembrie. 68% din traficul înregistrat pe site pe durata campaniei a venit de pe dispozitivele mobile, în creștere cu 7 puncte procentuale față aceeași perioadă de anul trecut.
2 din 10 clienți au cumpărat în rate fără dobândă
O particularitate importantă a campaniei de Black Friday de anul acesta a fost numărul mare de comenzi achitate în rate. Astfel, 21% dintre clienții evoMAG au ales să plătească în rate fără dobândă produsele achiziționate în campania Black Friday, ca răspuns la un mediu economic mai dificil, influențat de inflație și de criza energetică. În medie, clienții evoMAG au ales opțiuni de plată în 6 rate fără dobândă.
32% dintre comenzi au fost livrate în lockerele easybox
Rapiditatea în livrare și flexibilitatea în ceea ce privește ridicarea produselor au fost argumente importante pentru clienții evoMAG, 32% dintre produsele comandate fiind livrate către lockerele easybox.
Totodată, parteneriatele încheiate cu cele mai importante platforme de livrări rapide din România, Glovo, Bringo și Tazz au asigurat livrarea produselor comandate în mai puțin de o oră în București, opțiune aleasă pentru 2% dintre comenzile plasate.