elefant.ro, unul dintre retailerii online cu tradiție în România și Republica Moldova, cu un portofoliu de peste 1,5 milioane de produse destinate consumului întregii familii, aniversează 12 ani de la înființare și va sărbători această bornă împreună cu clienții săi. Elefant.ro va trimite 8 cumpărători în vacanță.
Cei 8 norocoși vor primi câte un voucher în valoare de 500 de euro fiecare, la finalul campaniei Zilele Elefant.ro ce are loc în perioada 20-30 iunie. Condițiile de participare sunt afișate pe pagina campaniei. De asemenea, în cadrul campaniei vor mai fi oferite peste 100 pachete de produse și vouchere.
Sergiu Chircă, Director General elefant.ro: “În cei 12 ani, elefant.ro a evoluat de la o librărie online, către un mall online dedicat familiei și acum un marketplace cu o ofertă diversificată. În 18 luni estimăm că două treimi din vânzări vor fi generate prin marketplace.“
În cei 12 ani, elefant.ro a ajuns, de asemenea, brandul numărul 2 ca notorietate în categoria companiilor online-first, confirmare primită recent printr-un studiu GfK.
Iată în cifre parcursul elefant.ro în cei 12 ani ELEFANTastici:
- Peste 10 milioane de comenzi au fost livrate în cei 12 ani.
- Peste 2,4 milioane de români au cumpărat cel puțin o dată de pe elefant.ro.
- Peste 28 de milioane de cărți au fost cumpărate în acest interval, dintre care peste 1,2 milioane în limba engleză.
- În 2020, Elefant.ro a inaugurat prima ediție a celui mai mare târg de carte online, un eveniment cultural de anvergură cu peste un milion de participanți la fiecare ediție. Cea mai recentă a avut loc în mai 2022, Franța fiind țara invitată la elefantFest.
- Nu mai puțin de 2 milioane de jucării de pe elefant.ro au ajuns la copii.
- Echipa a crescut de la 7 angajați în 2010 la peste 200 de angajați în regim permanent în 2022.
Încă din 2015, elefant.ro s-a orientat către un model de business omnichannel, după ce a deschis primele pickup-points. În prezent, elefant.ro folosește toate canalele de livrare disponibile în România, de la showroom-urile proprii, până la pachetomate sau oficiile Poștei Române: aproximativ 3000 de locații în total!
Elefant.ro are o infrastructură IT flexibilă, care folosește cele mai sigure soluții globale inovatoare integrate printr-un modul propriu și va continua să ofere conținut mobil nativ, vânzările de pe dispozitivele mobile depășind în prezent două treimi din GMV.
Investițiile totale în dezvoltarea companiei s-au ridicat în intervalul 2010-2022 la aproximativ 100 milioane de lei. În 2021, compania a ajuns la un GMV (Gross Merchandise Volume) de aproape 300 de milioane lei. Susținut de către trei investitori instituționali, cu expunere în tehnologie, retail și servicii financiare, elefant.ro a fost primul business ecommerce din România care a emis obligațiuni pe piața de capital în 2018 și, repetat, în 2021.