evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la fondul de investiții Catalyst România
Share
Share the post "evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la fondul de investiții Catalyst România"
evoMAG atrage o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei. Investiția atrasă este prima de anvergură pentru evoMAG și confirmă parcursul bun al companiei în cei 17 ani de existență în piața de eCommerce din România, validează și sprijină strategia de dezvoltare pe termen lung a magazinului online.
„Infuzia de capital ne va permite să ducem evoMAG la un nou nivel de dezvoltare, atât pe piața din România, în online și offline, dar și în afara țării. Ne bucurăm că am atras alături de noi un partener puternic, cu experiență în industria eCommerce, care să sprijine transformarea evoMAG și care ne împărtășește viziunea de dezvoltare”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Investiția atrasă va susține extinderea evoMAG pe piețele online din România și la nivel internațional, prin prezența în cât mai multe platforme marketplace relevante, accelerarea dezvoltării în offline, prin inaugurarea a două showroom-uri evoMAG, în următorii doi ani, precum și dublarea anuală a portofoliului de produse în următorii 3 ani, implicit, dezvoltarea de noi categorii de produse, extinderea spațiului de depozitare și eficientizarea proceselor operaționale pentru a susține creșterea anticipată.
„Mihai Pătrașcu și echipa lui au reușit, prin puterile proprii, să construiască în ultimii 17 ani o companie de top în eCommerce-ul românesc, dovedind agilitate, inovație continuă și punând, întotdeauna, clientul în prim-plan. Suntem bucuroși să ne alăturăm poveștii evoMAG și credem că, împreună, vom reuși să acceleram planurile de dezvoltare ale companiei”, spune Alin Stanciu, Partner, Catalyst România.
Anul trecut, evoMAG a înregistrat vânzări de 34 de milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avans de 46% – cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă atipică și pe fondul accelerării comerțului online la nivel general. Analizând evoluția evoMAG din ultimii 2 ani, compania a avut o creștere anuală medie de 25%.
Compania mizează, în 2022, pe o cifră de afaceri de aproximativ 40 de milioane de euro, cu vârfuri de vânzări în categoriile telefoane mobile, televizoare, componente PC și vehicule electrice. Produsele pentru casă și grădină reprezintă o categorie aparte, pentru care evoMAG estimează o creștere semnificativă anul acesta.
Pentru a susține creșterea vânzărilor, evoMAG va investi, anul acesta, în diminuarea duratei de livrare a produselor. În prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ținta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.
Având ca obiective dublarea portofoliului de produse și diminuarea duratei de livrare a comenzilor, evoMAG vizează creșterea echipei la peste 100 de angajați. Până la finalul anului, evoMAG își propune să recruteze noi colegi în poziții și în departamente cheie, precum: depozit, relații clienți, documentare, marketing, programare, showroom, product management.